مطالب مرتبط:
لحظه اصابت راکت حزب الله به شهرک صهیونیست نشین تسوریال+ فیلم
لحظه اصابت راکت حزب الله به شهرک صهیونیست نشین تسوریال+ فیلم
ببینید| واکنش جهان به استعفای بایدن
روایت تکان دهنده و بغض آلود جراح آمریکایی از غزه؛ برخی کودکان مورد اصابت گلوله تک تیراندازان قرار گرفته و برخی طی بمباران تیکه پاره می شوند!
عکس| واکنش عاشقانه همسر بایدن به کناره گیری شوهرش از کاندیداتوری ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 12:202024-07-23سياسي

تیری که به قلب بایدن اصابت کرد!


گرچه تصمیم بایدن به توانایی ذهنی و جسمانی او ربط داده شده است، اما دلیل مهم دیگری که در افزایش فشار اخیر دموکرات ها برای کناره گیری بایدن تاثیرگذار بود، - رشد چشمگیر محبوبیت ترامپ پس از حادثه ترور نافرجام است.

در چنین وضعی دموکرات ها عملا خود را در وضعیت باخت در مقابل ترامپ می دیدند و در واقع می توان گفت تیری که از بیخ گوش ترامپ رد شد، به قلب دموکرات ها و بایدن اصابت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر گل عنبری در یادداشتی با این عنوان در کانال تلگرامی خود نوشت: بالاخره بایدن از رقابت انتخاباتی در مقابل ترامپ کناره گیری و از نامزدی معاون خود کامالا هریس حمایت کرد.

فعلا حمایت بایدن و کلینتون ها و برخی دیگر از چهره های دموکرات از هریس لزوما به این معنا نیست که او حتما نامزد رسمی و نهایی دموکرات ها خواهد بود؛ هر چند احتمال نامزدی او بیشتر است؛ اما این مساله به مجمع عمومی حزب دموکرات در حدود یک ماه آینده بستگی دارد.

گرچه تصمیم بایدن به توانایی ذهنی و جسمانی او ربط داده شده است، اما به نظرم دلیل مهم دیگری که در افزایش فشار اخیر دموکرات ها برای کناره گیری بایدن تاثیرگذار بود، رشد چشمگیر محبوبیت ترامپ پس از حادثه ترور نافرجام است.

در چنین وضعی دموکرات ها عملا خود را در وضعیت باخت در مقابل ترامپ می دیدند.


برچسب ها: دموکرات - دموکرات ها - بایدن - ترامپ - کناره گیری - نامزد - کانال تلگرامی
آخرین اخبار سرویس:

تیری که به قلب بایدن اصابت کرد!

تیری که به قلب بایدن اصابت کرد!