مطالب مرتبط:
دستگیری 2 باند حرفه ای کلاهبرداری اسکیمری در البرز
دستگیری 2 باند حرفه ای کلاهبرداری اسکیمری در البرز
19 نفر از اعضای یک باند هرمی در عباس آباد دستگیر شدند
انهدام باند سارقان در خوی
انهدام باند 5 نفره سرقت مسلحانه در اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 09:552024-07-24حوادث

انهدام اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای در زنجان


رییس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای با 30 نفر مالباخته به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای با 30 نفر مالباخته به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سیداحمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در پی شکایت و مراجعه حضوری یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، با بررسی های صورت گرفته معلوم شد شاکی پس از رویت آگهی فروش خودرو در یکی از سایت های آگهی محور اقدام به واریز مبلغ 5 میلیارد ریال به عنوان بیعانه به حساب فروشنده کرده و پس از آن جواب گوی تماس های مالباخته نبوده، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی، 2 متهم به هویت های معلوم در یکی از استان های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتای شهرستان ابهر دلالت داده شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی می شدند، اما پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اظهار کرد: با درج تصاویری از خودروهای مدل بالا، در سایت آگهی محور پس از ترغیب شهروندان به پرداخت مبلغ خودروی خریداری شده تلفن همراه را


برچسب ها: کلاهبرداری - رییس پلیس فتا - مالباخته - پلیس فتا - شناسایی - استان زنجان - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

انهدام اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای در زنجان

انهدام اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای در زنجان