مطالب مرتبط:
بهره برداری از پتروشیمی دهلران تا دو سال آینده در صورت تامین اعتبار
مطالبات استانی؛ از تجمع کارگران واگن پارس تا ایرلاین بومی گلستان/ هپکو در خط مقدم تولید؛ سوددهی پس از 15 سال
خریدهای جذاب استقلال در خط هافبک | دست نکونام برای فصل آینده باز شد
پیش بینی هوای تهران طی 5 روز آینده
ماندگاری توده هوای گرم در اصفهان تا اواسط هفته آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 08:302024-08-10سياسي

استانی شدن انتخابات شوراها در سال آینده عملیاتی می شود؟


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر مجلس استانی شدن انتخابات را در دستور کار قرار دهد و امسال آن را به تصویب برساند، در انتخابات سال آینده عملیاتی خواهد شد و در غیر این صورت به انتخابات دوره هفتم شوراها نمی رسد.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر مجلس استانی شدن انتخابات را در دستور کار قرار دهد و امسال آن را به تصویب برساند، در انتخابات سال آینده عملیاتی خواهد شد و در غیر این صورت به انتخابات دوره هفتم شوراها نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی با بیان اینکه استانی شدن انتخابات شوراها مدتهاست در مجلس در دست بررسی است، اظهار کرد: طرح مدیریت یکپارچه شهری که بخشی از آن به انتخابات شوراها و انتخاب شهردار اختصاص دارد، در مجلس در دستور بررسی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از فرضیه ها نیز این بود که انتخابات سراسری نباشد و به صورت استانی برگزار شود که قطعاً مزایا و معایبی دارد.

باید بررسی ها صورت بگیرد تا در نهایت آن چیزی که به نفع مردم و مردم سالاری دینی است، اتفاق بیفتد و طرح نهایی در مجلس به تصویب برسد.

امانی با بیان اینکه مجلس دوازدهم تا چهار سال آینده می تواند طرح را به نتیجه برساند، تصریح کرد: اگر مجلس استانی شدن انتخابات را در دستو


برچسب ها: انتخابات - استانی شدن انتخابات - شورای اسلامی شهر تهران - کمیسیون برنامه و بودجه - انتخاب - عضو کمیسیون برنامه - شورای اسلامی شهر
آخرین اخبار سرویس:

استانی شدن انتخابات شوراها در سال آینده عملیاتی می شود؟

استانی شدن انتخابات شوراها در سال آینده عملیاتی می شود؟