مطالب مرتبط:
حمله موشکی از نوار غزه به سمت زکیم و عسقلان/ آژیر خطر به صدا درآمد
پرچم خدمت رسانی موکب ها در مرز چذابه به اهتزاز درآمد
حمله موشکی از نوار غزه به سمت زکیم و عسقلان/ آژیر خطر به صدا درآمد
قدردانی شهرداری بندرعباس از خبرنگاران
ورود هزار و 402 میلیارد تومان نقدینگی به صندوق های با درآمد ثابت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 07:152024-08-10سياسي

مدیران شهرداری به دنبال درآمد های پایدار قانونی باشند


رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای تحقق بودجه، افزایش رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات مالی و اقتصادی شهرداری، مدیران شهرداری به دنبال درآمد های پایدار قانونی باشند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،   حجت الاسلام محمد خلیل پور گفت: با توجه به مسئولیت خطیر مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهر و شهروندان، شهرداری ارومیه در تمام امورات دخیل و سهیم است.

وی افزود: با توجه به هزینه های بالای نگهداری و ارائه خدمات شهری، تورم اقتصادی امروز شهرداری ها را در جذب سرمایه و درآمد دچار مشکل کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر توجه به رفاه پرسنل زحمتکش شهرداری گفت: افزایش درآمد در شهرداری می تواند میزان تسهیلات رفاهی را در بین پرسنل شهرداری بالا ببرد، اما تنزیل درآمد نه تنها می تواند نیرو های تلاشگر شهرداری را دچار مشکل کند، بلکه می تواند موجب کاهش خدمات شهری و عمرانی به شهر ارومیه شود.

خلیل پور در ادامه سخنانش با اشاره به شناسایی راه های درآمدزایی پایدار در شهرداری تصریح کرد: برای تحقق بودجه و نیز افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات مالی و اقتصادی شهرداری و مدیران شهرداری به دنبال درآمد های پایدار قانونی باشند.


برچسب ها: شهرداری - شورای اسلامی شهر ارومیه - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر - درآمد - شورای اسلامی - ارائه خدمات
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهرداری به دنبال درآمد های پایدار قانونی باشند

مدیران شهرداری به دنبال درآمد های پایدار قانونی باشند