مطالب مرتبط:
جزییات افزایش ظرفیت تولید نفت در برنامه وزیر پیشنهادی
برنامه وزیر پیشنهادی نفت برای افزایش تولید
پاک نژاد برنامه جدید خود را به کمیسیون تخصصی ارائه می دهد/ تشکیل جلسه اضطراری کمیسیون انرژی قبل از رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نفت
بی اعتنایی انگلیس و فرانسه به درخواست ضدایرانی وزیر صهیونیست
کیهان: این وزیر پیشنهادی پزشکیان همصدا با ضد انقلاب است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 13:452024-08-17سياسي

درخواست وقت اضافه از سوی وزیر پیشنهادی نفت


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از درخواست محسن پاک نژاد وزیر پیشنهادی نفت از مجلس برای تخصیص زمان اضافه جهت ارائه برنامه های جدید خود خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از درخواست محسن پاک نژاد وزیر پیشنهادی نفت از مجلس برای تخصیص زمان اضافه جهت ارائه برنامه های جدید خود خبر داد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آقای پاک نژاد وزیر پیشنهادی نفت از هیئت رییسه مجلس درخواست کرده که فرصتی برای او تعیین شود تا برنامه جدیدی ارائه دهد؛ در همین راستا نیز بنا شده که ما در کمیسیون انرژی جلسه ای با اعضای هیئت رییسه کمیسیون برگزار و در این زمینه تصمیم گیری کنیم.

وی با اشاره به دو جلسه حضور وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون انرژی و مخالفت اعضای این کمیسیون با وی گفت: آقای پاک نژاد در دو جلسه حضور در کمیسیون برنامه مناسبی ارائه نکرد.

وزارت نفت از وزارتخانه هایی است که هم نبض و قلب کشور است و هم انرژی کشور از آنجا تامین می شود؛ از سوی دیگر نیز بخش اعظمی از منابع مالی کشور از آن طریق تامین می شود.

یکی از مهمترین مسائل در وزارت نفت در برنامه هفتم است و کسی که می خواهد در وزارت نفت مستقر شود باید بر مبنای برنامه هفتم برنامه اجرایی خود را اعلام کند.


برچسب ها: وزیر پیشنهادی نفت - وزیر پیشنهادی - کمیسیون انرژی - کمیسیون - پیشنهادی - کمیسیون انرژی مجلس - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وقت اضافه از سوی وزیر پیشنهادی نفت

درخواست وقت اضافه از سوی وزیر پیشنهادی نفت