مطالب مرتبط:
پلیس با اموال سرقتی کشف شده چه می کند؟
خاندوزی: سال گذشته بالاترین سرمایه گذاری خارجی کشور طی 16 سال گذشته ثبت شد
پلیس با اموال سرقتی کشف شده چه می کند؟
شرایط ثبت نام کارت سوخت به صورت الکتریکی فراهم شد+فیلم
50 میلیارد تومان ارزش فروش حراج های خرده فروشی اموال تملیکی در سال جاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 10:302024-08-11اقتصادي

الزام به ثبت رسمی اموال معاملات غیرمنقول یک قانون پیشگیرانه است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد ساماندهی بنگاه ها و مشاوران املاک مجاز و حذف بنگاه‎های معاملاتی غیرمجاز را از تاثیرات اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول خواند و گفت: - ایسنا/یزد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد ساماندهی بنگاه ها و مشاوران املاک مجاز و حذف بنگاه‎های معاملاتی غیرمجاز را از تاثیرات اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول خواند و گفت: این قانون پیشگیرانه مانع از کلاهبرداری، فروش مال غیر و زمین خواری خواهد شد.

محمدحسین رحیمی زاده امروز یکشنبه 21 مردادماه در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه از سوی دستگاه قضا و برخی دستگاه های دیگر، یکی از موضوعات مهم در مقوله پیشگیری را تصویب قوانین پیشگیرانه خواند و یادآور شد: از جمله قوانینی که البته با تاخیر نیز تصویب شد ولی تاثیر پیشگیرانه دارد؛ قانون الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با تصویب این قانون، گفت: معظم له تصویب این قانون را براساس مصلحت قطعی نظام عنوان کردند و عملاً شاهد لازم الاجرا شدن این قانون از تاریخ سوم تیرماه امسال بودیم.


برچسب ها: معاملات - پیشگیری از وقوع جرم - دادگستری استان یزد - دادگستری استان - مشاوران املاک - معاون اجتماعی - غیرمنقول
آخرین اخبار سرویس:

الزام به ثبت رسمی اموال معاملات غیرمنقول یک قانون پیشگیرانه است

الزام به ثبت رسمی اموال معاملات غیرمنقول یک قانون پیشگیرانه است