مطالب مرتبط:
یونان در محاصره آتش| شهرها و بیمارستان ها تخلیه شدند
آتش اختلاف در کابینه نتانیاهو شعله ور شد! جزییات توافقی که به تعویق افتاد
بیمارستان نوشهر در آتش سوخت
بخوانید؛ آتش زننده برجام بالاخره عضو کدام کمیسیون مجلس شد /این کمیسیون فقط 11 عضو دارد
فشار بر رژیم صهیونیستی برای آتش بس دائمی در غزه لازم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-13اجتماعي

معرفی 70 متخلف آتش زدن کاه و کلش به مراجع قضایی در مازندران


کارشناسان و محیطبانان ادارات حفاظت محیط زیست مازندران بیش از 300 مورد پایش از مزارع شالیزاری انجام داده وبیش از 70 متخلف را به جرم آتش زدن کاه و کلش به مراجع قضایی معرفی کردند.

- ایسنا/مازندران کارشناسان و محیطبانان ادارات حفاظت محیط زیست مازندران بیش از 300 مورد پایش از مزارع شالیزاری انجام داده وبیش از 70 متخلف را به جرم آتش زدن کاه و کلش به مراجع قضایی معرفی کردند.

اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران براساس ماده 23 قانون مدیریت پسماندها وظیفه نظارت بر حسن اجرای قانون مدیریت پسماندها را برعهده دارد؛ در پیوند با همین موضوع و بر اساس ماده 45 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، آتش زدن نباتات در مزارع و باغات داخل یا مجاور جنگل بدون اجازه و نظارت ماموران جنگلبانی ممنوع است در صورتی که در نتیجه بی مبالاتی حریق در جنگل ایجاد شود، مرتکب به حبس تادیبی از 2 ماه تا یکسال محکوم خواهد شد.

همچنین براساس ماده 30 آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند، سوزاندن پسماند در محیط آزاد یا در پسماندسوزهای غیراستاندارد و مغایر با ضوابط و شیوه نامه های مربوط، ممنوع است.

همچنین بر اساس ماده 20 قانون هوای پاک، انباشت پسماندهای بیمارستانی و صنعتی در معابر عمومی و فضای باز یا سوزاندن آنها و انباشتن پسماندهای خانگی و ساختمانی در معابر عمومی و ف


برچسب ها: محیط زیست مازندران - آتش زدن کاه و کلش - حفاظت محیط زیست - قانون مدیریت پسماندها - مازندران - مراجع قضایی - آتش زدن
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 70 متخلف آتش زدن کاه و کلش به مراجع قضایی در مازندران

معرفی 70 متخلف آتش زدن کاه و کلش به مراجع قضایی در مازندران