مطالب مرتبط:
زاکانی: خدمت موکب داران به جاماندگان پیاده روی اربعین خدمت به خلق خدا است
ضرورت برنامه ریزی منسجم خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی
عارف در تماس تلفنی با دست اندرکاران مراسم اربعین: همه امکانات و تجهیزات در خدمت زائران باشد/ تردد زائران تا زمان بازگشت مدیریت شود
خدمات رسانی موکب پخت نان کریم اهل بیت بندرچارک به زائران اربعین
برپایی موکب کودک و نوجوان با 120 خادم در مراسم راهپیمایی اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 12:002024-08-16اجتماعي

ثبت نام 50 موکب برای خدمت رسانی در مراسم جاماندگان اربعین قرچک


تاکنون بیش از 50 موکب برای خدمت رسانی در مراسم جاماندگان اربعین قرچک ثبت نام کردند و 90 درصد این موکب ها از مردمی و از بخش خصوصی است.

- قرچک- فرماندار قرچک گفت: تاکنون بیش از 50 موکب برای خدمت رسانی در مراسم جاماندگان اربعین قرچک ثبت نام کردند و 90 درصد این موکب ها از مردمی و از بخش خصوصی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فخاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران گفت: سه موکب از قرچک در ایام اربعین در راستای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) فعال است.

وی افزود: یکی از این موکب ها، موکب الشهدا قرچک است، که در پایانه مرزی مهران، نرسیده به گیت و شهر زرباطیه عراق، یک کیلومتر بعد از گیت مرزی عراق مستقر بوده و خدمات تغذیه و اسکان به زائرین ارائه می دهد.

فرماندار قرچک اضافه کرد: موکب بعدی، موکب احباب الزهرا (س) ، مستقر در عمود 1033 مسیر نجف به کربلا است، که خدمات تغذیه، اسکان، تعمیرات و خدمات درمانی ارائه می دهد.

وی گفت: موکب شهیدان ایرلو از دیگر موکب های قرچکی است، که در شهر کربلا ابتدای خیابان جمهوری پل امام حسین (ع) مستقر بوده و خدمات تغذیه ارائه می دهد.

فخاری افزود: علاوه بر این سه موکب که در کشور عراق خدمات دهی دارند، قرچکی ها در مراسم جاماندگان اربعین از شهر قرچک به سمت حرم آقا سیدالکریم در شهرری نیز نقش فعالی دارند و مورد استقبال گسترده مردمی قرا


برچسب ها: مراسم جاماندگان اربعین - جاماندگان اربعین - موکب - خدمت رسانی - قرچک - فرماندار قرچک - اربعین
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 50 موکب برای خدمت رسانی در مراسم جاماندگان اربعین قرچک

ثبت نام 50 موکب برای خدمت رسانی در مراسم جاماندگان اربعین قرچک