مطالب مرتبط:
توصیه های دارویی به زائران اربعین
توصیه های دارویی به زائران اربعین
توصیه امنیتی به زائران اربعین حسینی
زائران اربعین حسینی این توصیه های بهداشتی را بخوانند
توصیه بسیار مهم به زائران اربعین/ این اقدام را انجام دهید تا مسموم نشوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 13:052024-08-19حوادث

هشدارها و توصیه های ایمنی آتش نشانی به زائران اربعین


همزمان با به اوج رسیدن سفرها برای زیارت اربعین و بازگشت از آن سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توصیه ها و هشدارهایی را به زائران ارائه کرد.

- همزمان با به اوج رسیدن سفرها برای زیارت اربعین و بازگشت از آن سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توصیه ها و هشدارهایی را به زائران ارائه کرد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا با تشریح توصیه های ایمنی در خصوص مراسم پیاده روی اربعین گفت: هرسال در این روزها جمعیت زیادی به شهرهای زیارتی کشور همسایه می روند و بخش زیادی نیز مسیر را در کشور عراق به صورت پیاده حرکت طی می کنند.

وی با بیان اینکه سفرها و پیاده روی های طولانی می تواند آسیب زا باشد، گفت: به ویژه اینکه این مراسم در این سال ها در تابستان و روزهای گرم سال قرار گرفته و مشکلات بیشتری دارد.

بسیاری از زائران بعد از این سفر دچار مشکلاتی می شوند، اما نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها می توان سفر سالم و راحتی را تجربه کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه زائران باید برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند، گفت: بهتر است زائران سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

همچنین اگر بیمار هستند باید قبل از سفر با پزشک خود مشورت کنند.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - توصیه های ایمنی - آتش نشانی - اربعین - زائران
آخرین اخبار سرویس:

هشدارها و توصیه های ایمنی آتش نشانی به زائران اربعین

هشدارها و توصیه های ایمنی آتش نشانی به زائران اربعین