مطالب مرتبط:
انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در رباط کریم
لحظه قتل یک گلفروش توسط اعضای باند مافیا
اجرای طرح آرامش در پایتخت؛ انهدام باند مسلح قاچاق مواد مخدر
انهدام 6 باند تهیه و توزیع مواد افیونی طی چهار ماه در گلستان
باند 5 نفره شرارت و سرقت های مسلح در هیرمند و زابل متلاشی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 15:402024-08-13سياسي

حقیقت صحبت سید عباس عراقچی درباره باند نیویورکی ها ؟!  


در خبرها به نقل از سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آمد که در نخستین جلسه این کمیسیون با سید عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امورخارجه به مجلس ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بررسی ها از منابع موثق نشان می دهد که سخنگوی این کمیسیون در نقل قول خود دیدگاه سیاسی خود را دخالت داده و حقیقت این ماجرا چیز دیگری بوده است .

  در این جلسه آقای علی  خضریان عضو جبهه پایداری در کمیسیون از آقای عراقچی سوال می کند شما که از باند نیویورک هستی آیا قصد داری باز هم اعضای این باند را به کار بگیری؟   عراقچی هم پاسخ می دهد :  چیزی به عنوان باند نیویورک و گروهی به این نام وجود نداره و همه چیز افواهی است.

همکاران متنوعی هستند که در نیویورک ماموریت بوده اند و به این عنوان از آنها یاد می شود در حالی که افکار و روحیات مختلف و متفاوت دارند.

    در همین حین آقای گلرو نماینده سمنان و دیپلمات اسبق کشورمان در مقر سازمان ملل در نیویورک می گوید:  من هم یکی از آنها هستم و جزو باند نیویورکم!   که بلافاصله بعد از گلرو  آقای عراقچی هم می گوید: بله ایشان هم نیویورک بوده اما من هیچ وقت نبوده ام.

  حالا همین جمله آقای عراقچی به گونه ای نقل شده است که گویی عضو باند نیویورک بودن را نوعی صفت بد می داند و از آن اجتناب می کند در حالی که حقیقت این ماجرا در گفتگو کاملا مشخص است .


برچسب ها: نیویورک - کمیسیون - سید عباس عراقچی - عراقچی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - وزیر پیشنهادی امورخارجه - عباس عراقچی
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت صحبت سید عباس عراقچی درباره باند نیویورکی ها ؟!  

حقیقت صحبت سید عباس عراقچی درباره باند نیویورکی ها ؟!