مطالب مرتبط:
توصیه های پلیس آگاهی به زائران اربعین برای خرید ارز
کارشناس مرکز تماس (Call Center) - خانم
تماس تلفنی وزیر خارجه مصر با باقری و رایزنی درباره غزه
ثبت آمار عجیب از تماس های اورژانس تهران!
تماس تلفنی وزیر خارجه مصر با سرپرست وزارت خارجه درباره غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-18اقتصادي

«غفلت» و عدم آگاهی از شیوه های «فرزند پروری»، بیشترین علت تماس با صدای یارا


مسئول واحد صدای یارای انجمن حمایت از حقوق کودکان از برقراری 312 مورد تماس با صدای یارا طی بهار امسال خبر داد.

- غفلت و عدم آگاهی از شیوه های فرزند پروری ، بیشترین علت تماس با صدای یارا مسئول واحد صدای یارای انجمن حمایت از حقوق کودکان از برقراری 312 مورد تماس با صدای یارا طی بهار امسال خبر داد.

سمیه امیدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن ارائه آمار تعداد تماس گیرندگان با صدای یارا طی بهار 1403، اظهار کرد: تعداد تماس گیرندگان با صدای یارا در سه ماهه بهار امسال 312 مورد بوده که 81 درصد تماس های آن متعلق به مادران و 12 درصد متعلق به کودکان، 3 درصد متعلق به پدران، 3 درصد متعلق به بستگان و یک درصد متعلق به معلم و مربی کودک است که در این میان 37 درصد از تماس گیرندگان از طریق دوستان، 24 درصد از طریق اینترنت، 18 درصد از طریق بستگان و مابقی از طریق متخصصان، موسسات غیردولتی، سازمان های دولتی یا مهد و آموزشگاه های غیردولتی، سامانه 1480، 123، مراکز غیردولتی و دولتی، شهرداری و بهزیستی با صدای یارا آشنا شده و تماس گرفته بودند.

به گفته وی، 53 درصد تماس گیرندگان از تهران و 47 درصد تماس ها از استان های شهرکرد، کرج، پردیس، پرند، اصفهان، شیراز، زنجان، یزد، بوشهر و ورامین، پاکدشت، آمل، خراسان رضوی بوده است.


برچسب ها: انجمن حمایت از حقوق کودکان - حمایت از حقوق کودکان - تماس - درصد - متعلق - فرزند پروری - حقوق کودکان
آخرین اخبار سرویس:

«غفلت» و عدم آگاهی از شیوه های «فرزند پروری»، بیشترین علت تماس با صدای یارا

«غفلت» و عدم آگاهی از شیوه های «فرزند پروری»، بیشترین علت تماس با صدای یارا