مطالب مرتبط:
دادستان تهران: کاهش 18 درصدی سرقت در تهران بزرگ را شاهد هستیم
کاهش 18 درصدی سرقت در تهران بزرگ را شاهد هستیم
دادستان تهران: کاهش 18 درصدی سرقت در تهران بزرگ را شاهد هستیم
کاهش 18 درصدی سرقت در تهران بزرگ را شاهد هستیم
کاهش بیش از 25 درصدی وقوع جرایم خشن در پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 10:352024-08-10حوادث

کاهش 18 درصدی وقوع سرقت در تهران


دادستان تهران با اشاره به کاهش 18 درصدی وقوع سرقت در تهران بزرگ در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل، بر ضرورت تأمین امنیت روانی جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی در جلسه قرارگاه پیشگیری از سرقت دادستانی تهران، گفت: حسب گزارش پلیس فاتب، در چهار ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته آمار وقوع سرقت در تهران 18 درصد کاهش داشته که در این رابطه از زحمات همه عزیزانی که در این زمینه مؤثر واقع شده اند، خصوصاً پرسنل زحمتکش انتظامی و همکاران پر تلاش خودم در دستگاه قضایی تشکر می کنم.

وی با اشاره به کاهشی بودن آمار سرقت های انجام شده در حوزه خودرو، موتورسیکلت و کیف قاپی در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، بر ضرورت برخورد قضایی مؤثر، بازدارنده و بدون اغماض با محکومان جرایم خشن و سرقت های مسلحانه تأکید کرد و افزود: تأمین امنیت مردم یکی از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی است.

دادستان تهران با اشاره به اینکه بر اساس دستورات قضایی صادره و پیگیری های صورت گرفته از سوی دادستانی تهران، اجرای طرح های متعددی برای کاهش جرایم سرقت در پایتخت در دستور کار پلیس آگاهی فاتب قرار گرفته است؛ اظهار کرد: در نتیجه اجرای طرح هوشمند پابند الکترونیک، طرح شناسایی و دستگیری سارقان و مال خران و همچنین ایج


برچسب ها: تهران - سرقت - تأمین امنیت - کاهش - مشابه - دادستان - دادستان تهران
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی وقوع سرقت در تهران

کاهش 18 درصدی وقوع سرقت در تهران