مطالب مرتبط:
تعیین تکلیف مشمولان غایب و غیر غایب: چالش سربازی در ایران
دمای 20 شهر این استان بالای 40 درجه است
پیش بینی دما بالای 40 درجه برای مرکز فارس
پیش بینی افزایش دمای بالای 40 درجه در اصفهان
فیلم/ حمل مشعل المپیک از بالای ساختمان های پاریس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 10:152024-07-27اجتماعي

جذب مشمولان غایب بالای 8 سال در طرح انصار


، سرهنگ دوم پاسدار علی فرخاری درباره طرح انصار، افزود: مهم ترین ویژگی این طرح، آزادی عمل است که سربازان وظیفه می توانند با رسیدگی به امورات جاری زندگی، خدمت خود را هم انجام دهند.

وی ادامه داد: برخی از جوانان به هر دلیلی نتواستند خدمت سربازی خود را انجام دهند و اینک مدت غیبت آنان از هشت سال گذشته است و این دسته از افراد محدودیت هایی در زندگی شخصی و اجتماعی دارند که در این طرح تلاش شده تا مشمول غایب بتواند در محل سکونت خود با شرایط خوبی خدمت سربازی خود را سپری کند.

او درباره مزایای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای هشت سال، گفت: انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی، انعطاف در مدت انجام خدمت وظیفه عمومی (14 الی 21 ماه)، بخشش اضافه خدمت سنواتی، رفع غیبت مشمول در سامانه وظیفه عمومی فراجا پس از بکار گیری، امکان خروج از کشور برای سفر های زیارتی عتبات عالیات و حج و حذف دو ماه آموزش شبانه روزی، بخشی از مزایای این طرح است.

سرهنگ دوم پاسدار فرخاری ادامه داد: بهره مندی از امتیازات کسر خدمت تاهل (2 ماه)، اولاد (فرزند اول 3 ماه)، (فرزند دوم 4 ماه) و (فرزند سوم 5 ماه)، کسر خدمت سابقه عضویت در بسیج بابت فعالیت های قبل از غیبت سربازی و کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی، بکارگیری مشمولان طرح متناسب


برچسب ها: مشمولان غایب - خدمت سربازی - وظیفه عمومی - خدمت - مشمول - انصار - وظیفه
آخرین اخبار سرویس:

جذب مشمولان غایب بالای 8 سال در طرح انصار

جذب مشمولان غایب بالای 8 سال در طرح انصار