مطالب مرتبط:
شناگران کره ای از گرمای طاقت فرسای دهکده المپیک فرار کردند
جدال ناتمام پرسپولیس با بیرانوند کار را به دادگاه کشاند
ادامه روند گرمای هوا در فارس
مقایسه شاهین پلاس و فردا 511 ؛ جدال سدان های چینی و ایرانی
عکس| خنکای برف «کلیبر» در گرمای آتشین مرداد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 12:052024-07-28اقتصادي

جدال درختان با گرمای طاقت فرسا


در این روزهای گرم تف دیده تابستان، وجود سایه سار درختان و فضاهای سبز شهری برای شهروندان، موجب رضایتمندی و خوشنودی آنان از شهر و فضای شهری می شود.

- گرچه بسیاری از شهرستانها به دلیل گرمای هوا و خشکسالی بسیاری از درختان و فضای سبز مجبور به کاهش سرانه شده اند اما این موضوع در شهر کاشمر که مسئولان اداره امور شهر تلاش خود را صرف افزایش فضای سبز کرده اند، مشهود است به طوری که هم اینک سرانه فضای سبز این شهر به بیش از 17 متر رسیده است.

فضای سبز منجر به افزایش امید و آرامش بخشی به شهروندان شده اصغرکوهسرخی شهردار کاشمر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری کاشمر در توسعه فضاهای سبز شهری با تغییر رویکرد برای کاشت درختان مثمر، مشارکت در پویش کاشت یک میلیارد درخت، تلاش های پرشماری انجام داده است.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده برای اضافه کردن فضای سبز شهری در کاشمر ابراز کرد: فضاهای عمومی در شهر به گونه ای طراحی شده که شهروندان بتوانند از آن ها به طور مؤثر نهایت استفاده را ببرند از این رو همه تلاشمان را صرف افزایش فضای سبز شهر کرده ایم.

کوهسرخی به افزایش سرانه فضای سبز شهر کاشمر به بیش از 17 متر با تلاش مدیریت شهری و پرسنل فضای سبز اشاره کرد و گفت: طی سالیان اخیر در شهر کاشمر چندین پارک کوچک و بزرگ احداث شده و افزایش سرانه فضای سبز این


برچسب ها: فضای سبز - درختان - کاشمر - شهری - شهروندان - افزایش فضای سبز - سرانه فضای سبز
آخرین اخبار سرویس:

جدال درختان با گرمای طاقت فرسا

جدال درختان با گرمای طاقت فرسا