مطالب مرتبط:
الجزیره بررسی کرد: پاسخ ایران به اسراییل نزدیک است/ سناریوهای احتمالی چیست؟/ منتظر حمله ای هماهنگ از سوی اعضای محور مقاومت باشیم
تاکید باقری بر حق ایران در پاسخ مشروع به جنایت رژیم اسراییل
کربی: تهدید ایران برای پاسخ به اسراییل را جدی می گیریم
باقری: پاسخ ایران به اسراییل، دفاع از ثبات و امنیت کل منطقه است
علی باقری: پاسخ ایران به اسراییل، دفاع از ثبات و امنیت کل منطقه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 00:052024-08-07بين الملل

الجزیره بررسی کرد: پاسخ ایران به اسراییل نزدیک است


تحلیلگر سیاسی مستقر در تل آویو به الجزیره، گفت: جایگاه بین المللی اسراییل در 10 ماه گذشته متزلزل شده است؛ ایالات متحده در طول جنگ خود علیه غزه از اسراییل حمایت مادی و نظامی کرده اما همچنین از متحد اصلی خود در منطقه خواسته که اقدامات عجولانه ای را انجام ندهد.

- اوری گلدبرگ، اظهار داشت: من احساس می کنم که ایران با همه در خاورمیانه به جز اسراییل و با چند کشور خارج از منطقه صحبت می کند.

هرچه شواهد بیشتری از هماهنگی داشته باشیم و زمان بیشتری از عدم پاسخ ایران بگذرد، احتمال کنترل و مهار واکنش ایران بیشتر خواهد شد.

ایران، کشوری که از نظر ایالات متحده به عنوان منزوی شناخته می شود، این فرصت را دارد تا خود را به عنوان یک بازیگر منطقی در کنار بازیگران بین المللی نشان دهد، به ویژه در زمانی که نتانیاهو روابط خود را با شرکای بین المللی خود مخدوش کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ترور اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس در تهران، همراه با شهادت فؤاد شکر، شخصیت برجسته حزب الله در بیروت، موجی از شوک را در سراسر خاورمیانه ایجاد کرده و این احساس را برانگیخته که ایرانی ها احتمالاً با حمله به اسراییل، پاسخ ترور را خواهند داد.

سوال اینجاست که آیا یک جنگ همه جانبه منطقه ای در راه است؟   الجزیره در گزارشی در این باره می نویسد: باور عمومی بر این است که ا


برچسب ها: بین المللی - اسراییل - ایران - ایالات متحده - تحلیلگر سیاسی - بازیگر - متحد
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره بررسی کرد: پاسخ ایران به اسراییل نزدیک است

الجزیره بررسی کرد: پاسخ ایران به اسراییل نزدیک است