مطالب مرتبط:
تردد زائران اربعین حسینی کشور جمهوری آذربایجان از مرز تمرچین
پرترددترین پایانه مرزی اربعین کجاست ؟ | تردد 550 هزار نفری زائران اربعین از مرز های زمینی و جاده ای
تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین به 28 هزار نفر رسید
تردد بیش از 23هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین
افزایش حضور زائران اربعین حسینی در مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:152024-08-13اقتصادي

تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین افزایش یافت


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی شبانه روز گذشته در مجموع 4682 نفر از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که نسبت به مدت زمان سال قبل که 4232 نفر بود رشد 10 درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه ترددها بصورت آرام و روان در پایانه مرزی تمرچین در حال انجام است، تصریح کرد: روز گذشته 1996 زائر از این مرز به کشور وارد و 2686 زائر نیز از کشور خارج شدند که از نظر ورودی 26 درصد افزایش و از نظر خروجی نیز یک درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد: در این بازه زمانی 1217 زائر ایرانی وارد کشور شده و 1839 زائر نیز از کشور به سمت عتبات عالیات تردد کرده اند.

دست نشان با بیان اینکه مجموع ترددها از 16 مرداد سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: در طی هفت روز گذشته بیش از 28 هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین به عتبات عالیات مشرف شده اند که نسبت به مدت زمان سال قبل که 21 هزار و 711 نفر بود افزایش


برچسب ها: پایانه مرزی - راهداری و حمل ونقل جاده ای - آذربایجان غربی - مدیرکل راهداری - زائرین اربعین - اربعین حسینی - تمرچین
آخرین اخبار سرویس:

تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین افزایش یافت

تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین افزایش یافت