مطالب مرتبط:
پرسپولیس در آستانه انتقال بزرگ | غول کش وارد می شود!
هوای تهران از این تاریخ جهنم می شود!
پرسپولیس در آستانه انتقال بزرگ | غول کش وارد می شود!
مصرف برق کشور 23 بار از نصاب های سال گذشته عبور کرد
امروز تکلیف حضور کاکوتا در استقلال روشن می شود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-04ورزشي

وقتی عبور از خط پایان رویا می شود!


مسابقات المپیک پاریس در حال برگزاری است و ورزشکاران ایرانی یک به یک در حال حذف شدن هستند،در این میان عبور دوچرخه سوار کشورمان از خط پایان مایه مباهات مقامات ورزشی شده و این اتفاق را به عنوان موفقیتی چشمگیر فاکتور می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نیمروز ، رییس فدراسیون دوچرخه سواری موفقیت تنها ملی پوش ایران در المپیک را عبور از خط پایان عنوان کرده بود و پس از عبور این ورزشکار از خط پایان چیزی شبیه جشن در کاروان کشورمان شکل گرفت، اتفاقی که به هیچ وجه در شان نام ایران نیست و شاید بتوان از آن سکانسی طنز در برنامه های 90 قسمتی مهران مدیری تولید کرد!   البته که نفس حضور ایران در المپیک مایه مباهات است اما به نظر می رسد اینکه توان مقامات نه بر رقابت بلکه عبور از خط پایان متمرکز باشد قطعا مایه مباهات نیست.

اینکه دوچرخه سوار کشورمان هدفش عبور از خط پایان قرار گیرد نمی تواند افتخار تلقی شود کما اینکه در دوره های مختلف نیز ناتمام ماندن رقابت برخی دوندگان یا دوچرخه سواران در مسابقات به علت خستگی یا ناتوانی جسمی مایه سرافکندگی به شمار می رفت ، ماجرای تعیین هدف عبور دوچرخه سوار کشورمان از خط پایان به همان اندازه طنزآلود است که فدراسیون شنا غرق نشدن ورزشکاران را در مسابقات به عنوان هدف تعیین کند کما اینکه  سال گذشته تصاویر دست و پ


برچسب ها: دوچرخه سوار - پایان - رییس فدراسیون دوچرخه سواری - عبور - کشورمان - فدراسیون دوچرخه سواری - ایران
آخرین اخبار سرویس:

وقتی عبور از خط پایان رویا می شود!

وقتی عبور از خط پایان رویا می شود!