مطالب مرتبط:
شهره سلطانی بعد ازهشت سال در تئاتر کارگردانی می کند
شهره سلطانی بعد از هشت سال در تئاتر کارگردانی می کند
«شهره سلطانی» کارگردان تئاتر شد
شهره سلطانی به تئاتر بازگشت
از دانشگاه کالیفرنیا تا 8 سال اسارت؛ معاون جدید پزشکیان کیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 11:502024-08-11فرهنگي

شهره سلطانی بعد از 8 سال کارگردانی می کند


شهره سلطانی بازیگرو کارگردان شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون شهریور ماه سال جاری تازه ترین نمایش خود به نام «من و گربه ی پری» را در مقام کارگردان به صحنه خواهد برد.

- شهره سلطانی بازیگرو کارگردان شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون شهریور ماه سال جاری تازه ترین نمایش خود به نام من و گربه ی پری را در مقام کارگردان به صحنه خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، من و گربه ی پری عنوان یکی از تازه ترین نمایش هایی است که شهریور ماه سال 1403 به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی روی صحنه خواهد رفت.

شهره سلطانی طی سال های گذشته علاوه بر بازی در آثار نمایشی متعدد، به عنوان کارگردان نیز در حوزه تئاتر فعالیت هایی داشته که تازه ترین این تجربه ها مربوط به کارگردانی نمایش پینوکیا – سال 1394 در تالار استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر و شعبده و طلسم – 1376 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر است.

نمایش من و گربه ی پری ازجمله آثار جدید شهره سلطانی درعرصه کارگردانی تئاتر است که به گفته او قرار است در قالب یک روایت متفاوت و کمتر پرداخته شده در تئاتر پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

شهره سلطانی از جمله بازیگران فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که طی سال های اخیر بازی در چندین اثر نمایشی مختلف به کارگردانی هنرم


برچسب ها: کارگردان - شهره سلطانی - سینما و تلویزیون - سلطانی - شهریور ماه - کارگردانی - نمایش
آخرین اخبار سرویس:

شهره سلطانی بعد از 8 سال کارگردانی می کند

شهره سلطانی بعد از 8 سال کارگردانی می کند