مطالب مرتبط:
قرارداد اختیار معامله صندوق طلای لوتوس با سررسید فروردین 1404 راه اندازی شد
راه اندازی دوباره «فرودگاه بین المللی شاهرود» | دستگاه قضایی پشت تولید در آمد
راه اندازی قرارداد اختیار معامله یک صندوق طلا در بورس
دو مرکز هوش مصنوعی جهاد دانشگاهی به زودی راه اندازی می شود/ تأمین منابع مالی بخش پژوهش و فناوری با چالش های زیادی مواجه شده
مرکز ژنتیک دکتر کاظمی آشتیانی راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-06سياسي

راه اندازی دانشکده دریانوردی در گیلان


رشت _ رییس دانشگاه گیلان از راه اندازی دانشکده دریانوردی در این استان خبر داد و گفت: دانشجویان دانشکده دریانوردی مرتبط به شرکت ها و صنایع بورسیه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دوستار صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار ضمن گرامیداشت 17 مرداد و تبریک به اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه گیلان در حوزه های مختلف استان ظرفیت سازی کرده است.

رییس دانشگاه گیلان از جذب 5 هزار دانشجوی جدید در این دانشگاه خبر داد و افزود: با جذب این تعداد دانشجویان جدید، جمعیت دانشجویی دانشگاه گیلان به حدود 18 هزار نفر می رسد.

دوستار با بیان اینکه 5 شرکت دانش بنیان در دانشگاه گیلان فعال است، گفت: پردیس فناوری دانشگاه گیلان با توسعه پارک فناوری استان با محوریت صنعت و کشاورزی تعمیم پیدا می کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه به کارگاه تربیت نیروی متخصص ماهر تبدیل شود، افزود: مهارت محور کردن آموزش در دانشگاه گیلان محوری راهبردی و اساسی است.

رییس دانشگاه گیلان با تاکید بر لزوم اشتغال محوری تحصیلات بیان کرد: با مهارت اندوزی، دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به بازار کار پایدار وارد می شوند.

دوستار با بیان اینکه عرضه فناوری رویکرد جدی دانشگاه گیلان است، تصریح کرد: مشکلات و چالش های حوزه صنعت و کشاورزی با دانشگاه قابل حل است و از این رو پژ


برچسب ها: دانشگاه گیلان - دانش - دانشگاه - گیلان - رییس دانشگاه گیلان - دریانوردی - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دانشکده دریانوردی در گیلان

راه اندازی دانشکده دریانوردی در گیلان