مطالب مرتبط:
برپایی نمایشگاه دستاورد های سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی
برپایی موکب اربعین حسینی در نجف اشرف
برپایی 15 موکب استان سمنان در عراق/ استقرار خادمان در مرز مهران
برپایی موکب خادمان کفشدار حرم مطهررضوی در عتبات عالیات
برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام رضا(ع) در عتبات عالیات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:102024-08-17اجتماعي

خراسان جنوبی میزبان شکوهمند زوار پاکستانی/برپایی پنج موکب


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال نیز طبق روال سال های گذشته با برپایی پنج موکب در استان از زوار پاکستانی پذیرایی خواهیم کرد.

- بیرجند- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال نیز طبق روال سال های گذشته با برپایی پنج موکب در استان از زوار پاکستانی پذیرایی خواهیم کرد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال نیز در ایام اربعین چون سال های گذشته آمادگی پذیرایی از زائران پاکستانی که از مسیر استان ما به کربلا و یا مشهد مقدس می روند، هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج موکب برای پذیرایی از زائران در استان فراهم می شود، گفت: این مواکب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نهبندان، موکب امامزاده سید علی نهبندان، موکب امامزادگان باقریه بیرجند، موکب امامزاده زید قاین، موکب مسجد امام رضا (ع) خضری خواهد بود.

بخشی پور با بیان اینکه سال گذشته در مدت 35 روز فعالیت مواکب خراسان جنوبی از 35 زائر پاکستانی و 15 زائر ایرانی که ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس می رفتند، پذیرایی شد، ادامه داد: این مواکب برای اسکان، پذیرایی، بهداشتی و استحمام و… زائران برپا شده است.


برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - خراسان جنوبی - زوار پاکستانی - مدیرکل اوقاف - پاکستانی - موکب
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی میزبان شکوهمند زوار پاکستانی/برپایی پنج موکب

خراسان جنوبی میزبان شکوهمند زوار پاکستانی/برپایی پنج موکب