مطالب مرتبط:
دستگیری جاعل حرفه ای اسکناس در تهران
دستگیری 5 شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سبزکوه
دستگیری جاعل حرفه ای اسکناس در مرکز تهران
دستگیری سارقان به عنف موتور سیکلت در گرگان
دستگیری دو مظنون مرتبط با داعش در وین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-08حوادث

دستگیری 355 سارق در ملایر


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر از افزایش 89 درصدی کشف اموال مسروقه و افزایش هشت درصدی دستگیری سارقان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: - ایسنا/همدان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر از افزایش 89 درصدی کشف اموال مسروقه و افزایش هشت درصدی دستگیری سارقان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 355 سارق و حدود 800 نفر در حوزه خرده فروشی مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ احمد ساکی پنجشنبه 18 مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از کاهش هشت درصدی سرقت در سال گذشته و کاهش 10 درصدی آن در سال جاری خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، سرقت از مغازه ها 63 درصد و سرقت از منازل 53 درصد در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه هر چه نظارت، کنترل و رصد حوزه مواد مخدر افزایش یابد جرایم کمتر خواهد شد، از افزایش 9 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به کشف یک تن و 303 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه اخیر اشاره و تصریح کرد: طرح آرامش هر ماه و به مدت دو تا سه روز در هفته در سطح شهرستان اجرا می شود.


برچسب ها: فرمانده نیروی انتظامی - نیروی انتظامی - درصد - افزایش - کشف اموال مسروقه - شهرستان - دستگیری سارقان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 355 سارق در ملایر

دستگیری 355 سارق در ملایر