مطالب مرتبط:
برگزاری باشکوه مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی
برگزاری باشکوه مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی
تاکید زاکانی بر استفاده حداکثری از راهپیمایی اربعین | راهپیمایی میلیونی اربعین، نماد حرکت جهان اسلام برای مقابله با جنایات صهیونیست ها است
مراسم اربعین حسینی نماد عشق و همبستگی مسلمانان جهان است
اربعین صحنه ای از شوکت و عزت اسلام است 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 14:302024-08-16سياسي

اربعین نماد شکوه و عزت اسلام/ مردم به برگزاری مراسم کمک کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان اربعین را نماد شکوه و عزت اسلام در جهان برشمرد و گفت: مردم به برگزاری هر چه مطلوب تر این آیین کمک کنند.

- سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان اربعین را نماد شکوه و عزت اسلام در جهان برشمرد و گفت: مردم به برگزاری هر چه مطلوب تر این آیین کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی امام علی (ع) بابیان اینکه اربعین فرصتی برای اتحاد و برادری بین امت های اسلامی است، ابراز داشت: دشمن از این وحدت در هراس است لذا شرکت در این آیین اهمیت بسیار دارد.

وی با بیان اینکه اربعین نماد شکوه و عظمت اسلام است، افزود: مردم با حضور یا کمک های معنوی و مادی خود می توانند به برپایی این آیین کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از افراد توانایی شرکت در اربعین و رفتن به کشور عراق را ندارند، ابراز داشت: راهپیمایی جا ماندگان اربعین به همین منظور همه ساله برگزار می شود که این افراد می توانند در آن حضور یابند و یا در موکب های سطح شهرها همکاری کنند.

مطیعی بابیان اینکه امروز باید تاریخ خوانی و بصیرت افزایی بین جوانان رواج بیشتری پیدا کند، تصریح کرد: این موضوع در شناخت اهداف و چهره واقعی دشمن برای نسل جدید مؤثر است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - استان سمنان - اسلام - اربعین - سمنان - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نماد شکوه و عزت اسلام/ مردم به برگزاری مراسم کمک کنند

اربعین نماد شکوه و عزت اسلام/ مردم به برگزاری مراسم کمک کنند