موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
توییت عباس عبدی در واکنش به اظهارات اخیر قالیباف: جدال سیاسیون
اظهارات جنجالی جانشین فرمانده کل انتظامی علیه وعده پزشکیان درباره برخورد با زنان | طرح نور تعطیل بردار نیست ؛ برخورد با بی حجابی هم ربطی هم به تغییر دولت ندارد | واکنش زیدآبادی ؛ بر بی قدرتی رییس دولت تاکید می کنید؟! ؛ انگار پزشکیان هیچ کاره است!
اظهارات جنجالی جانشین فرمانده کل انتظامی علیه وعده پزشکیان درباره برخورد با زنان | طرح نور تعطیل بردار نیست ؛ ربطی هم به تغییر دولت ندارد | واکنش زیدآبادی ؛ بر بی قدرتی رییس دولت تاکید می کنید؟! ؛ انگار پزشکیان هیچ کاره است!
خبر مهم درباره حداقل سابقه خدمت بازنشستگی پیش از موعد جانبازان
خبر مهم درباره حداقل سابقه خدمت بازنشستگی پیش از موعد جانبازان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:562024-07-24بين الملل

واکنش الحشد الشعبی به اظهارات الحلبوسی درباره قانون خدمت و بازنشستگی


سازمان الحشد الشعبی، اعتراض رییس سابق پارلمان عراق به متن پیش نویس قانون جدید خدمت و بازنشستگی این سازمان را محکوم کرد.

- سازمان الحشد الشعبی، اعتراض رییس سابق پارلمان عراق به متن پیش نویس قانون جدید خدمت و بازنشستگی این سازمان را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد الحلبوسی رییس سابق پارلمان عراق در بیانیه ای به متن پیش نویس قانون جدید خدمت و بازنشستگی سازمان الحشد الشعبی اعتراض کرد که این امر واکنش الحشد الشعبی را در پی داشت.

طبق گزارش رسانه های عراق، الحلبوسی در این بیانیه نوشت: در حال بررسی پیش نویس قانون جدید مربوط به خدمت و بازنشستگی الحشد الشعبی هستم و در آن متن لازم الاجرایی پیدا نکردم که اصل استقلال دستگاه های نظامی و امنیتی مقرر در قانون اساسی را تضمین کند.

وی گفت: این قانون ما را مجبور می کند که رییس سازمان (الحشد الشعبی)، رییس یک حزب سیاسی باشد که از این سازمان و نیروهایش طبق چشم انداز و دیدگاه سیاسی خود استفاده کند.

این اظهارات واکنش الحشد الشعبی را به همراه داشت و این سازمان در بیانیه ای در پاسخ به الحلبوسی تاکید کرد: الحشد الشعبی آنچه را که محمد الحلبوسی رییس برکنار شده پارلمان، علیه قانون خدمت و بازنشستگی مجاهدین ما و اتهامات و مغالطه های آن علیه سازمان و رییس آن صادر شده است، محکوم می کند.


برچسب ها: الحشد الشعبی - بازنشستگی - قانون جدید - سازمان - الحشد - قانون - پارلمان عراق
آخرین اخبار سرویس:

واکنش الحشد الشعبی به اظهارات الحلبوسی درباره قانون خدمت و بازنشستگی

واکنش الحشد الشعبی به اظهارات الحلبوسی درباره قانون خدمت و بازنشستگی