مطالب مرتبط:
مسعود پزشکیان در بهارستان؛ مراسم تحلیف نهمین رییس جمهور ایران برگزار شد + جزییات و ویدیو
600 خبرنگار داخلی و خارجی مراسم تحلیف رییس جمهور را پوشش می دهند
مراسم افتتاحیه طرح ملی مهارت افزایی در بخش پسران 11 مرداد ماه برگزار می شود
آیین سوگواری «سه ساله های حسینی» در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد
مسابقه تفسیر سوره حجرات ویژه خانواده های طلاب البرزی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 10:302024-07-31فرهنگي

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در یاسوج برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب فرهنگ، فعالان و پیشکسوتان رسانه، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب فرهنگ، فعالان و پیشکسوتان رسانه، در سینما هنر یاسوج برگزار می شود.

امین درخشان در نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان افزود: آیین گرامیداشت روز خبرنگار ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، هفدهم مردادماه 1403 ضمن حفظ حرمت ماه محرم و صفر، با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب فرهنگ، فعالان و پیشکسوتان رسانه، در سینما هنر یاسوج برگزار می شود.

وی اظهارکرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش فراوان، دلسوزی، تعهد، وظیفه شناسی و بدون حاشیه سازی حماسه ها را تبیین و روایت می کنند و تلاش های این قشر زحمت کش همواره قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری از خبرنگاران استان که از 17مرداد ماه سال گذشته تا 17 مرداد امسال صاحب فرزنده شده باشند یا ازدواج کرده اند، به مناسبت روز خبرنگار تجلیل می شود.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - مراسم گرامیداشت - روز خبرنگار - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - گرامیداشت - خبرنگار
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در یاسوج برگزار می شود

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در یاسوج برگزار می شود