مطالب مرتبط:
چه کنیم کودک خجالتی تربیت نکنیم؟ | آسیب های خجالتی بودن کودکان در آینده چیست؟
همکاری 12 مؤسسه قرآنی همدان در طرح تربیت 40 هزار حافظ قرآن
رونمایی از «آیین نامه حمایت از رشد و تربیت اوان کودکی»
شهید هنیه تربیت شده مکتب حضرت علی(ع) و جبهه مقاومت بود
تربیت اساتید از ازورودی های دبیرستان آغاز شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 13:202024-08-05سياسي

هیئت مذهبی می تواند محوری ترین مرکز تربیت دینی باشد


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه باید متناسب با خواست رهبر معظم انقلاب از مداحان و هیئات مذهبی تلاش کنیم، گفت: باید توجه کرد که آنچه امروز هست، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه باید متناسب با خواست رهبر معظم انقلاب از مداحان و هیئات مذهبی تلاش کنیم، گفت: باید توجه کرد که آنچه امروز هست، به اندازه آنچه که رهبری مطالبه دارند، نیست.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 15 مردادماه در گردهمایی شورای عالی هیئات مذهبی بانوان استان فارس با بیان اینکه امروز جنگ بین تمدن اسلامی و تمدن کفار شدید شده است، افزود: در نظریه جنگ تمدن ها 5 تمدن وجود دارد که یکی تمدن اسلامی است و 4 تمدن دیگر همه یکی هستند و تمدن کفار هستند.

وی افزود: این جنگ شدید شده است و مشاهده می کنیم که هرچه می خواهیم دعوا نکنیم، آن ها کاری می کنند که وارد دعوا شویم، چرا اسماعیل هنیه را در کشور ما شهید می کنند؟ آن ها اصرار به دعوا و جنگ دارند.

آیت الله دژکام تأکید کرد: در اموری نظیر اینکه چه زمانی و چگونه درباره این قضیه از دشمن انتقام بگیریم، دخالت نکنیم تا فرماندهی کل قوا تصمیم بگیرد، چون ما نمی دانیم وسط جنگ چه می شود اما ایشان آگاهی دارد و هرچه فرمودند باید بپذیریم و ما در این عرصه باید تبیین کننده عرصه جنگ باشیم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - هیئات مذهبی - نماینده ولی فقیه - رهبر معظم انقلاب - استان فارس - تمدن - آیت الله لطف الله دژکام
آخرین اخبار سرویس:

هیئت مذهبی می تواند محوری ترین مرکز تربیت دینی باشد

هیئت مذهبی می تواند محوری ترین مرکز تربیت دینی باشد