مطالب مرتبط:
بازدید مدیران استان از دفتر ایسنا در خراسان رضوی
بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از ایسنا
بازدید جانشین فرماندهی خراسان رضوی از ایسنا
بازدید رییس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد از ایسنا
تبریک رییس دایره ارتباطات عربی و بین المللی جنبش جهاد اسلامی یحیی سنوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 23:502024-08-07سياسي

رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از ایسنا بازدید کرد


رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و تعدادی از اعضا این مرکز، به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بازدید کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و تعدادی از اعضا این مرکز، به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بازدید کردند.

محسن هوشمند ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: ما در طول سال همه روزه همکاری های خوبی با مجموعه ایسنا داشته ایم و نگاهی که در خبرنگاران این مجموعه مشاهده می کنیم این است که درگیر اخبار حرم مطهر و آستان قدس رضوی هستند و این تعامل بین این 2 مجموعه نیز وجود دارد.

وی افزود: انعکاس اخبار حرم مطهر و آستان قدس رضوی جلوه ای از ارادتمندی به امام رضا(ع) است و هر اتفاقی که در مجموعه آستان قدس رضوی مانند مراسم خطبه خوانی، اذن عزا و یا هر جشنی که برگزار می کنیم، رخ می دهد، ریشه در عشق به امام رضا(ع) دارد که به این منظور باید از مجموعه ایسنا تشکر و قدردانی کرد.

رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: نگاهی که در فرادست سازمان های رسانه باید در کشور وجود داشته باشد، نگاه به دفاتر مشهد و استان قطعا باید با هر استان دیگر متفاوت و موقعیت راهبردی باشد تا بتوانیم هر اتفاق ویژه ای که می افتد به این جهت جامه عمل بپوشانیم.


برچسب ها: آستان قدس رضوی - آستان قدس - خبرگزاری دانشجویان ایران - ارتباطات و رسانه - مرکز ارتباطات - روز خبرنگار - آستان
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از ایسنا بازدید کرد

رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از ایسنا بازدید کرد