مطالب مرتبط:
هوای تهران ناسالم و آلوده است
خبر های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
سردار سلامی: درگیری را از فاصله صفر تا اعماق وسیع تعریف کرده ایم؛ ما باید بتوانیم در خطوط و نقاط تماس با دشمن درگیر بشویم
استقلال مشکل بزرگ فصل گذشته را ندارد/ نقاط ضعف باید برطرف شود
استقلال مشکل بزرگ فصل گذشته را ندارد/ نقاط ضعف باید برطرف شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 07:402024-08-10حوادث

پاکسازی نقاط آلوده در گرمسار


فرمانده انتظامی گرمسار از اجرای طرح آرامش با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی گرمسار از اجرای طرح آرامش با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود آقا زاده شامگاه 19 مرداد با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این طرح را به مدت 72 ساعت در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به جمع آوری 16 نفر معتاد و تحویل آنها به کمپ ترک اعتیاد افزود: در اجرای این طرح 8 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و مقادیر از انواع مواد مخدر صنعتی از جمله هرویین و شیشه کشف و دستگیرشدگان به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: در کنار این گونه تلاش های پلیس، مقابله اثر بخش با معضل خانمان سوز مواد مخدر نیازمند عزم همگانی همه مردم و دستگاههای مسئول است تا زمینه های اعتیاد در جامعه کاهش یابد انتظار می رود تا مردم عزیز در صورت اطل


برچسب ها: مواد مخدر - خرده فروشان مواد مخدر - فرمانده انتظامی - پاکسازی - خرده فروش - مواد - مخدر
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی نقاط آلوده در گرمسار

پاکسازی نقاط آلوده در گرمسار