مطالب مرتبط:
18 هزار نفر از شعب و باجه های پست بانک استان قم ارز اربعین دریافت کرده اند
تخصیص ارز اربعین به زائران در شعب بانک تجارت در روز جمعه
ورود بانک ها به حمایت بازار سرمایه از فردا
ورود بانک ها برای حمایت از بازار سرمایه
ورود بانک ها به حمایت بازار سرمایه از فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 07:302024-08-14اقتصادي

ضرورت ایجاد شعب ارزی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی


رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ایجاد شعب ارزی از سوی بانک های دولتی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی ضرورت دارد.

- رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: ضرورت ایجاد شعب ارزی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ایجاد شعب ارزی از سوی بانک های دولتی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی ضرورت دارد.

حمیرا ریگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون سرمایه گذاری توسط مردم جهشی در تولید رخ نمی دهد و انجام سرمایه گذاری از لازمه های اصلی برای تحقق شعار سال است.

وی افزود: چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از جایگاه استراتژیکی ویژه ای در سطح ملی و بین المللی بویژه در پهنه آیورا برخوردار است و این موضوع، یک فرصت بی نظیری برای کشورمان و کشورهای منطقه است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: در دیدارها با سرمایه گذاران خارجی بسیاری از آنان علاقه مندی و تمایلشان را به سرمایه گذاری در چابهار ابراز می کردند و در همین راستا ما هم باید تلاش کنیم تا با تسهیل کارهای مالی و بانکی زمینه حضور فعالان حوزه سرمایه را فراهم کنیم.


برچسب ها: سازمان منطقه آزاد چابهار - منطقه آزاد چابهار - سازمان منطقه آزاد - چابهار - سرمایه خارجی - رییس هیات مدیره - سرمایه
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شعب ارزی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی

ضرورت ایجاد شعب ارزی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی