مطالب مرتبط:
انتقال بازار آهن فروشان اردبیل بدون مشورت انجام شد
بزرگترین انتقال پرسپولیس توسط گاریدو
پیشرفت 90 درصدی پروژه تصفیه و انتقال پساب پتروشیمی خراسان
از پنهان کردن موجودی تا انتقال وجه با شماره تماس
قطع ناگهانی خط انتقال برق ایران به استان دیالی عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 07:102024-07-24اجتماعي

انتقال ضایعات فروشان به بیرون از شهرارومیه ،همچنان بلاتکلیف


رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بعد از گذشت بیش از یک سال از تصویب طرح جامع مدیریت پسماند و خدمات شهری، انتقال ضایعات فروشان به بیرون از شهر همچنان بلاتکلیف مانده است.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ، مرتضی منافی، در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز با توجه به تأکیدات متعدد و تذکرات لازم در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم و انتقال ضایعات فروشان از محدوده هسته داخلی و مرکزی شهر ارومیه متأسفانه این موضوع عملیاتی نشده است.

وی افزود: شهروندان از وضعیت موجود دست فروشان، مشاغل مزاحم و سد معبر به خصوص در خیابان امام خمینی (ره) و نیز هسته مرکزی شهر گلایه مند هستند.

  رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای خودم تأسف می خورم که امروز بعد از گذشت بیش از یک سال از تصویب طرح جامع مدیریت پسماند و خدمات شهری، انتقال ضایعات فروشان به بیرون از شهر همچنان بلاتکلیف مانده است.

منافی با اشاره به اجرای طرح استحصال انرژی از پسماند شهری تصریح کرد: امروز پس از گذشت سه سال از دوره ششم شورا، متأسفانه طرح استحصال انرژی که یکی از سرمایه های بالقوه مدیریت شهری و منبعی به عنوان درآمد پایدار می تواند باشد، بلاتکلیف مانده است.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر ارومیه - شورای اسلامی شهر - رییس کمیسیون خدمات شهری - خدمات شهری - شهر ارومیه - شورای اسلامی - ارومیه
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ضایعات فروشان به بیرون از شهرارومیه ،همچنان بلاتکلیف

انتقال ضایعات فروشان به بیرون از شهرارومیه ،همچنان بلاتکلیف