مطالب مرتبط:
آب آشامیدنی بستان آباد پایدار است
تأمین آب آشامیدنی شهرستان اهر اولویت نخست دولت
ساخت و راه اندازی اقامتگاه بومگردی خانه مادری در نجف آباد
کیانی با خیبر خرم آباد تمدید کرد
لاله همچنان پشت حصار؛ ساخت و ساز در پارک بهجت آباد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 12:302024-07-24اقتصادي

پایداری آب آشامیدنی در شهرستان بستان آباد


غلامرضا ابراهیمی با تکذیب خبر قطعی های مکرر آب در این شهرستان افزود: این شرکت به 12 هزار مشترک خانگی در بستان آباد خدمات ارائه می کند و تولید و مصرف آب در بستان آباد در نقطه سر به سر قرار دارد و آب تولیدی 110 تا 115 لیتر بر ثانیه (روزانه 9 هزار و 500 مترمکعب) در شهرستان مصرف می شود.

وی نیاز آب آشامیدنی شهرستان بستان آباد را 125 لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: برای رفع این کمبود حفر یک حلقه چاه و ایجاد خط انتقال در دستور کار قرار گرفته است که با 60 تا 70 میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد و تا تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و این مشکل رفع خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه برای پایدار ماندن آب در شبکه، مجبور به قطع آب در ساعاتی از شب هستیم گفت: مصرف بهینه آب و رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان، این شرکت را در ارایه خدمات مستمر و پایدار کمک خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر آب آشامیدنی مشترکان بستان آبادی از 13 چاه و سه گالری تامین می شود و سد های موجود در شهرستان سهمی در تامین آب شرب مشترکان این شهرستان ندارند.

ابراهیمی ادامه داد: البته طرح انتقال آب از سد کلقان به بستان آباد که ردیف بودجه آن نیز تعیین شده است، طبق گفته فرماندار شهرستان در صورت تامین اعتبار تا اواخر امسال کلنگ زنی می شود که با بهره برداری از این طرح، مشکل آب آشامیدنی بس


برچسب ها: بستان آباد - شهرستان بستان آباد - آب آشامیدنی - شهرستان - بستان - آشامیدنی - پایدار
آخرین اخبار سرویس:

پایداری آب آشامیدنی در شهرستان بستان آباد

پایداری آب آشامیدنی در شهرستان بستان آباد