مطالب مرتبط:
تدارک اسکان 4 هزار نفر در موکب بانوی کرامت در عمود 1080
موکب حرم حضرت معصومه(س) در عمود 1080 برپا می شود
موکب حرم حضرت معصومه(س) در عمود 1080 برپا می شود
فعالیت های موکب حرم حضرت معصومه(س) در مسیر اربعین/ ارائه 22 خدمت در موکب عمود 1080
ارائه خدمت رسانی به زائرین اربعین در حرم فاطمه معصومه(س) و عمود 1080
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 19:252024-07-30سياسي

استقرار موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود 1080 طریق الحسین(ع)


مدیر حرم حضرت معصومه (س) گفت: موکب آستان مقدس حرم مطهر بانوی کرامت امسال نیز در عمود 1080 طریق الحسین در مسیر نجف تا کربلا برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر می شود.

- استقرار موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود 1080 طریق الحسین(ع) قم- مدیر حرم حضرت معصومه (س) گفت: موکب آستان مقدس حرم مطهر بانوی کرامت امسال نیز در عمود 1080 طریق الحسین در مسیر نجف تا کربلا برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صفر فلاحی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) امسال نیز در عمود 1080 طریق الحسین علیه السلام در مسیر نجف تا کربلا برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر می شود.

مدیر عالی حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه برنامه ها و فعالیت های حرم از دهم تا پایان صفر با قوت بیشتری دنبال خواهد شد، ابراز کرد: خیمه های فرهنگی برای خدمت رسانی به زائران در شبستان های حرم مطهر خدمت رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: اسکان، تغذیه و مسائل مربوط به درمان از جمله خدماتی است که در ایام اربعین حسینی به زائران خارجی ارائه خواهد شد و در این راستا در ضلع غربی حرم بانوی کرامت صحن جواد الائمه فضایی برای استراحت و ارائه خدمات به زائران تدارک دیده شده است.


برچسب ها: حرم حضرت معصومه - زائران اربعین حسینی - طریق الحسین - مسیر نجف تا کربلا - حضرت معصومه - زائران اربعین - اربعین حسینی
آخرین اخبار سرویس:

استقرار موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود 1080 طریق الحسین(ع)

استقرار موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود 1080 طریق الحسین(ع)