مطالب مرتبط:
ساعات کاری ادارات این استان کاهش یافت
فوری| ساعات کاری ادارات این استان کاهش یافت
ساعات کاری ادارات این استان کاهش یافت
دستگیری سارق احشام در گلوگاه
کاهش 4 تا 7 در جه ای دما در استان البرز از امروز بعد از ظهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 07:152024-07-29حوادث

وقوع سرقت احشام در استان بوشهر کاهش یافت/ دستگیری 28 نفر


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری 28 نفر سارق فعال در سرقت احشام در سال جاری خبر داد و گفت: وقوع سرقت احشام در استان بوشهر کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جوشن سهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال روند افزایشی وقوع سرقت احشام در فصل اول سال جاری در برنامه ریزی صورت گرفته 28 نفر سارق شناسایی و دستگیری شدند.

وی از انهدام پنج باند سارقان و مال خران خبر داد و بیان کرد: کشفیات سال جاری این سرقت در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد و افزایش 77 درصدی داشته است که منتج به تحقق نسبت کشف به وقوع 106 درصد و کاهش میزان 2 درصدی وقوع در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: طرح مکانیزه شماره دار کردن احشام در استان با هدف پیشگیری از وقوع جرایم سرقت با جدیت در دستورکار معاونت امور دام اداره کل جهاد کشاورزی و اتحادیه دامداران استان است و تلاش خواهد شد با بهره گیری از ظرفیت ها و رویکرد تعاملی و هم افزایی، کنترل و کاهش بالای 10 درصد وقوع سرقت احشام تا پایان سال در استان محقق شود.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: همچنان افزایش خود مراقبتی و خود کنترلی از سوی دامداران صنعتی و سنتی از ساعت 12 شب تا صبح روز بعد با بکارگیری نگهبان محله و همکاری بیشتر به منظور تشدید اقدامات پ


برچسب ها: استان بوشهر - سرقت احشام - استان - احشام - سرقت - دستگیری - بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سرقت احشام در استان بوشهر کاهش یافت/ دستگیری 28 نفر

وقوع سرقت احشام در استان بوشهر کاهش یافت/ دستگیری 28 نفر