مطالب مرتبط:
تامین سوخت مورد نیاز زوار اربعین حسینی در آذربایجان غربی
تصاویر/ جلسه اخلاق ویژه مدیران دستگاه ها و نهادهای استان آذربایجان غربی
کاروان بهداشت و درمان اربعین آذربایجان غربی راهی تمرچین شد
اعزام خادمان زینبی ستاد اربعین آذربایجان غربی
اینفوگرافیک | آمار تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای استان خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 14:452024-08-14اجتماعي

برپایی 63 موکب برای اربعین حسینی توسط استان آذربایجان غربی


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از برپایی 63 موکب توسط استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین تا کربلا خبر داد.

- ارومیه - رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از برپایی 63 موکب توسط استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین تا کربلا خبر داد.

قنبر کریم نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای اربعین سال جاری 63 از استان از بازرگان تا کربلا برپا شده است، اظهار کرد: از این تعداد 30 موکب از مرز بازرگان تا مرز تمرچین در داخل کشور است، 5 موکب از تمرچین تا استان کرکوک عراق و 28 موکب نیز از مسیر نجف تا کربلا دایر شده اند.

وی با بیان اینکه موکب ها استان به 3 نوع موکب اسکان، موکب تغذیه و موکب اسکان، تغذیه تقسیم شده اند و از بازرگان تا کربلا جانمایی شده اند، ادامه داد: موکب های که در داخل ایران و در بازرگان، ارومیه، تمرچین، پیرانشهر دایر شده اند همگی از نوع موکب اسکان- تغذیه هستند، همچنین موکب های مستقر در اربیل و کرکوک نیز اسکان- تغذیه بوده اما موکب های برپاشده در مسیر نجف تا کربلا بستگی به شرایط یکی از 3 نوع فعالیت دارند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود امسال موکب های استان پذیرای حدود 500 هزار زائر ا


برچسب ها: موکب - آذربایجان غربی - توسعه و بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - زائران اربعین حسینی - اربعین حسینی - استان
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 63 موکب برای اربعین حسینی توسط استان آذربایجان غربی

برپایی 63 موکب برای اربعین حسینی توسط استان آذربایجان غربی