مطالب مرتبط:
افتتاح ماهانه یک بازار میوه و تره بار در دستور کار قرار گرفت
جهاد دانشگاهی برای تکمیل طرح های دانش بنیان نیازمند حمایت است
قیمت انواع گوشی های اپل در بازار مرداد 1403+جدول
تشدید نظارت بر بازار گوشت قرمز در سمنان
سیگنال بازار خودرو به قیمت طلا و دلار/ کابینه احتمالی پزشکیان بازار ارز را سر درگم کرد/ ورود قیمت سکه به کانال جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-13سياسي

بیشتر فراگیران جهاد دانشگاهی جذب بازار کار می شوند


رییس جهاد دانشگاهی البرز با تاکید بر اینکه جامعه هدف ما در دوره های آموزشی عمومی کودکان و نوجوانان و در دوره های تخصصی و مهارت محور جوانان هستند، - ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی البرز با تاکید بر اینکه جامعه هدف ما در دوره های آموزشی عمومی کودکان و نوجوانان و در دوره های تخصصی و مهارت محور جوانان هستند، اضافه کرد: بسیاری از فراگیران دوره های تخصصی و مهارت محور بلافاصله پس از پایان دوره جذب بازار کار می شوند.

غلامرضا اسکندریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این نهاد سال 1359 به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار کرد: جهاد از همان ابتدای تاسیس تا کنون به دنبال رفع خلاء های موجود در کشور و انجام کارهای مغفول مانده بوده و طی بیش از چهار دهه فعالیت تلاش داشته با نگاه دانش محور و نوآورانه در حوزه های مختلف اثرگذار باشد و بر مبنای رسالت خود مسیر توسعه کشور را هموار کند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی بازوی علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی محسوب می شود، توضیح داد: مقام معظم رهبری در بیانات حکیمانه خود از جهاددانشگاهی نه صرفاً به عنوان یک نهاد بلکه یک فرهنگ یاد کرده اند و وظیفه ما است که این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - جهاد دانشگاهی البرز - رییس جهاد دانشگاهی - کودکان و نوجوانان - دوره های آموزشی - جوانان - دوره
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر فراگیران جهاد دانشگاهی جذب بازار کار می شوند

بیشتر فراگیران جهاد دانشگاهی جذب بازار کار می شوند