مطالب مرتبط:
بازیگر «پدرخوانده» درگذشت
فوری؛ بازیگر «پدرخوانده» درگذشت
جان آپرا بازیگر «پدرخوانده» درگذشت
بازیگر «پدرخوانده» درگذشت
بازیگر «پدرخوانده» درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 11:302024-08-19فرهنگي

بازیگر «پدرخوانده» درگذشت


جان آپرا، بازیگر نقش سالواتوره تسیو در قسمت دوم فیلم «پدرخوانده» و همچنین سریال «فول هاوس» در 83 سالگی درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، این بازیگر متولد نیوجرسی در فیلم های گرمای قفس (1974)، مامان دیوانه (1975) و کاندید منچوری (2004) ظاهر شد و در فیلم بت ساز اثر تیلور هاکفورد (1980) و نیویورک سیتی (1991) ساخته ماریو ون پیبلز نیز ظاهر شده است.

آپرا همچنین نقش کلاهبرداری به نام لوکاس کاستیلیانو و همچنین یک مولتی میلیونر کشتیرانی به نام الکساندر نیکوس را در سریال دنیای دیگر شبکه NBC در طول یک دهه (98-1989) بازی کرد.

وی همچنین نقش پدرسالار یک خانواده چند نسلی ایتالیایی آمریکایی را در سریال مونتفوسکو شبکه NBC بازی کرد، اما این کمدی که توسط بیل پرسکی و سام دنوف ساخته شد، در سال 1975 تنها 9 قسمت به طول انجامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهالیوود ریپورتر، آپرا در حالی که در لس آنجلس مشغول به کار بود، با فرانسیس فورد کاپولا ملاقات کرد و برای نقش مایکل کورلئونه در فیلم پدرخوانده (1972) تست داد.

البته آل پاچینو این نقش را ایفا کرد، اما آپرا در قسمت دوم این فیلم در نقش یک تبهکار به نام تسیو بازی کرد، نقاشی که در قسمت اصلی ایب ویگودا ایفا کرده بود.

آپرا در سال های 1988 تا 1991 در نقش پدر نابودگر جسی کاتسوپولیس در سریال فول هاوس شبکه ABC ظاهر شد و دوباره این نقش را برای بازسازی این سریال توسط


برچسب ها: بازی - فرانسیس فورد کاپولا - بازیگر - سریال - فیلم - درگذشت - نیویورک سیتی
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر «پدرخوانده» درگذشت

بازیگر «پدرخوانده» درگذشت