مطالب مرتبط:
دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد
دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد
رییس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی انتخاب شد
نهمی خراسان رضوی در لیگ برتر هاکی بانوان
هزار و 100 میلیارد ریال برای برق مسکن خراسان رضوی اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-19اقتصادي

کاهش ذخایر خونی خراسان رضوی به دلیل گرمای هوا


مدیر اداره روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی گفت: میزان مراجعه داوطلبان اهدای خون به پایگاه های این اداره عام المنفعه به دلیل گرمای هوا کاهش یافته که این امر سبب کم شدن ذخایر خونی استان شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر اداره روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی گفت: میزان مراجعه داوطلبان اهدای خون به پایگاه های این اداره عام المنفعه به دلیل گرمای هوا کاهش یافته که این امر سبب کم شدن ذخایر خونی استان شده است.

مصطفی مهدوی ارفع با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش حضور زائران و مجاوران در فصل تابستان در استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد و نیز افزایش ترددها و تصادفات در این بازه زمانی، همچنین افزایش عمل های جراحی و زیاد شدن میزان مصرف خون و فراورده های خونی مورد نیاز بیماران در بیمارستان های استان، ذخایر خونی انتقال خون استان روند کاهشی پیدا کرده است که با ادامه این روند در روزهای آینده، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون خراسان رضوی وی با تاکید بر این که نیاز به خون همیشگی است و هر واحد اهدای خون، با فراورده های استحصالی از آن جان سه بیمار مختلف را از مرگ نجات می بخشد، ادامه داد: از تمامی واجدان شرایط اهدای خون و دارندگان تمامی


برچسب ها: خراسان رضوی - ذخایر خونی - خراسان - انتقال خون - گرمای هوا - استان - عام المنفعه
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خونی خراسان رضوی به دلیل گرمای هوا

کاهش ذخایر خونی خراسان رضوی به دلیل گرمای هوا