مطالب مرتبط:
اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار نظام مالیاتی
وقوع قتل در یکی از روستاهای ارومیه/ دستور ویژه برای دستگیری قاتل فراری
تشکیل بانک توسعه آذربایجان در دستور کار مجمع نمایندگان استان
جهانگیر: انتشار آرا با لحاظ محرمانگی در دستور کار قرار گرفته است
نوسازی و بازسازی بنگاه های کوچک در دستور کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 13:152024-08-07اجتماعي

181 پروژه آبرسانی به روستاهای زنجان در دستور کار قرار دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: 181 پروژه آبرسانی به روستاهای استان را در دستور کار داریم که تعدادی از این پروژه ها به اتمام رسیده است.

- زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: 181 پروژه آبرسانی به روستاهای استان را در دستور کار داریم که تعدادی از این پروژه ها به اتمام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، به وضعیت موجود در بخش آب استان اشاره کرد و گفت: 181 پروژه آبرسانی به روستاها را در دستور کار داریم که تعدادی از این پروژه ها به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه 330 روستای استان اکنون در تنش آبی قرار دارد که این تنش در 53 روستا دائمی و در مابقی فصلی است، افزود: در روستاهای دارای تنش آبی دائم استان ظرفیت تأمین آب وجود ندارد و روستاییان تنها در ساعاتی از شبانه روز به آب سالم دسترسی دارند.

نادرخانی با بیان اینکه تغییر بارندگی ها از برف به باران موجب کاهش جذب آب به منابع زیرزمینی و تنش در این حوزه شده است، افزود 510 روستا در سال 1401 برای رفع تنش آبی برنامه ریزی شده بود که امسال به خاطر وضعیت بارش ها، نزدیک 56 روستا به عنوان روستاهای تنش آبی شناسایی شده بود و طبق برنامه های به عمل آمده در صدد هستیم که مشکلات این روستاها را برطرف کنیم.


برچسب ها: آبرسانی به روستاها - پروژه آبرسانی - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - روستا - شرکت آب و فاضلاب زنجان - روستاها - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

181 پروژه آبرسانی به روستاهای زنجان در دستور کار قرار دارد

181 پروژه آبرسانی به روستاهای زنجان در دستور کار قرار دارد