مطالب مرتبط:
کمپین کامالا هریس: ماسک خدمتکار کمپین ترامپ است
سرقت 7 میلیارد تومانی خدمتکار زن از خانه
سرقت 70 میلیاردی خدمتکار خانه
فرار نافرجام: دوربین ها لحظه تلخ دستگیری را ثبت کردند
سرقت 70 میلیاردی خدمتکار خانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 16:552024-08-13حوادث

دستگیری سارقی با پوشش خدمتکار


پیرو تماس یکی از شهروندان و اعلام وقوع سرقت از داخل منزلش، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 124 قلهک قرار گرفت.

 وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد صاحبخانه به تازگی طی تماس با شرکتی زن میانسالی را برای انجام امورات خانه استخدام کرده است و زمانی که اعضای خانواده بیرون از منزل حضور داشتند سرقت اتفاق افتاده است.

 وی گفت: شاکی سارق اموال با ارزش منزلش را از قبیل طلا، جواهر، دلار و وجه نقد، دسته چک و کارت های بانکی و ساعت های گران قیمت به ارزش 7 میلیارد توان اعلام کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با استعلام های انجام شده به دست امد متهم خانم 43 ساله با هویت جعلی در شرکت خدماتی مراجعه کرده است.

 رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران پلیس با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی و کشف جرم، موفق به شناسایی هویت واقعی متهم و کشف محل مخفیگاه وی در شهرستان کرج شدند و پس از هماهنگی های قضایی و اعزام ماموران به مخفیگاه متهم، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه که به طور ماهرانه ای در سقف منزل جاساز شده بود، کشف و متهم به جرم خود معترف کرد و اظهار داشت مقداری از طلا و دلار های به سرقت رفته به ارزش یک میلیارد ریال را فروخته است.


برچسب ها: پلیس پیشگیری تهران - سارق - ماموران - شناسایی - کارت های بانکی - اعضای خانواده - پلیس
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقی با پوشش خدمتکار

دستگیری سارقی با پوشش خدمتکار