مطالب مرتبط:
درخواست آمریکا از لبنان برای پاسخ محدود حزب الله به تل آویو
جنجال حادثه مجدل شمس؛ اکسیوس: واشنگتن به اسراییل پیام داده که حمله به بیروت ممکن است اوضاع را از کنترل خارج کند / در حال کار بر روی یک راه حل دیپلماتیک هستیم / رسانه های اسراییلی: پاسخ تل آویو ممکن است منجر به چندین روز جنگ شدید و فراتر از قواعد درگیری با حزب الله شود
هشدار حزب الله عراق به اسراییل/ قوانین جدید درگیری به نفع تل آویو نیست
اسراییل به شدت به حزب الله پاسخ خواهد داد
هشدار واشنگتن به تل آویو درباره تشدید تنش ها با حزب الله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 11:452024-07-29بين الملل

رسانه عبری: تل آویو با روش متفاوتی به حزب الله لبنان پاسخ خواهد داد


شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسؤول نزدیک به نخست وزیر این رژیم مدعی شد که تل آویو با روش متفاوتی از آنچه از زمان آغاز رویارویی با حزب الله لبنان در پیش گرفته بود، - شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسؤول نزدیک به نخست وزیر این رژیم مدعی شد که تل آویو با روش متفاوتی از آنچه از زمان آغاز رویارویی با حزب الله لبنان در پیش گرفته بود، پاسخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسؤول نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گزارش داد تمام سناریوهای واکنشی که مورد بررسی قرار گرفت، طبق انتظارات به روزهای جنگ با حزب الله لبنان منجر خواهد شد.

در همین راستا، دفتر بنیامین نتانیاهو گزارش داد که نشست شورای سیاسی و امنیتی کوچک (کابینه) رژیم صهیونیستی با موظف کردن نتانیاهو و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم برای تصمیم گیری درخصوص چگونگی پاسخ دادن به حزب الله، خاتمه یافت.

در همین رابطه، روزنامه عبری یدیعوت آحارنوت نوشت که کابینه کوچک رژیم صهیونیستی هدفی را که قرار است در لبنان مورد حمله قرار گیرد شناسایی کرده است و برآوردها حاکی از آن است که این هدف محدود اما با تأثیر قوی خواهد بود.

ولید جنبلاط رهبر جامعه دروزی های لبنان نیز در این رابطه خاطرنشان کرد: آموس هوکشتاین، فرستاده آمریکا به لبنان گفت اسراییل


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - حزب الله لبنان - صهیونیستی - رژیم - بنیامین نتانیاهو - حزب الله - نخست وزیر
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: تل آویو با روش متفاوتی به حزب الله لبنان پاسخ خواهد داد

رسانه عبری: تل آویو با روش متفاوتی به حزب الله لبنان پاسخ خواهد داد