مطالب مرتبط:
620 فرزند شهید و جانباز در لرستان بیکار هستند
سوگواری شهادت امام حسن(ع) در مدرسه امیرالمومنین(ع) قم
ترکیه گنبد آهنین می سازد؟!
فاجعه مدرسه «تابعین» غزه؛ غوطه در خون نمازگزاران فلسطینی
ترکیه گنبد آهنین می سازد؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-12اجتماعي

جانباز و آزاده سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: آزاده و جانباز گرانقدر 40 درصد و خیّر نیک اندیش حاج محمدولی نصیبی که ساکن تبریز است، - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خبر داد جانباز و آزاده سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد ایسنا/آذربایجان شرقی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: آزاده و جانباز گرانقدر 40 درصد و خیّر نیک اندیش حاج محمدولی نصیبی که ساکن تبریز است، ساخت این مدرسه 12 کلاسه در مقطع ابتدایی را متقبّل شده اند.

رحمان اصلی زاده در این خصوص گفت: ساخت این مدرسه در آستانه 26 مرداد، سالروز آغاز بازگشت غرورآمیز آزادگان به میهن اسلامی و به یاد آزادگان گرانقدر دوران دفاع مقدس کلنگ زنی می شود.

وی گفت: در فاز اول، مدرسه ای شش کلاسه و مجهز به امکاناتی مانند کتابخانه، آزمایشگاه، نمازخانه و فضای آموزشی، اداری و بهداشتی در زمینی به وسعت 630 مترمربع در دو طبقه احداث می شود و بلافاصله عملیات ساخت فاز دوم این پروژه که مشتمل بر 6 کلاس دیگر در ساختمانی مستقل اما در همان محوطه است، آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیّر ایثارگر حاج محمدولی نصیبی، اعتباری بالغ بر60 میلیارد ریال را فردا مقارن با مراسم کلنگ زنی، برای آغاز عملیات اجراییِ فاز ا


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - آذربایجان شرقی - آذربایجان - بنیاد شهید - ایثارگران - مدرسه - جانباز
آخرین اخبار سرویس:

جانباز و آزاده سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد

جانباز و آزاده سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد