مطالب مرتبط:
هشدار مدیریت بحران در خصوص بارش باران و وقوع سیل در استان
تشدید بارش های موسمی در 7 استان و صدور هشدار نارنجی
تشدید بارش های موسمی در 7 استان و صدور هشدار نارنجی
تشدید بارش های موسمی در 7 استان و صدور هشدار نارنجی |
هشدار سازمان هواشناسی برای 7 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 17:252024-08-12اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به گسترش بارش های تابستانه در 7 استان کشور


سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از گسترش بارش های تابستانه در 7 استان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت این سامانه اثرات مخاطره آمیزی همچون طغیان رودخانه های فصلی و بروز سیلاب در پی دارد.

- سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از گسترش بارش های تابستانه در 7 استان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت این سامانه اثرات مخاطره آمیزی همچون طغیان رودخانه های فصلی و بروز سیلاب در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فعالیت سامانه با هشدار سطح نارنجی برای دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب کرمان، شمال و غرب هرمزگان، شرق و جنوب شرق فارس، نیمه شمالی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی و سه شنبه در جنوب غرب کرمان، شرق و شمال و غرب هرمزگان، شرق و جنوب شرق فارس، نیمه شمالی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات و دامنه در نیمه جنوبی اردبیل است.

عمده ناپایداری ها برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش بینی می شود که اثرات مخاطره آمیزی نظیر طغیان رودخانه های فصلی و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده ها، شکل گیری روان آب و سیلاب، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی، خسارت به سازه های موقت و محصولات کشاورزی در پی دارد.


برچسب ها: طغیان رودخانه های فصلی - آذربایجان - رودخانه های فصلی - سازمان هواشناسی - آذربایجان شرقی - آذربایجان غربی - طغیان رودخانه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به گسترش بارش های تابستانه در 7 استان کشور

هشدار هواشناسی نسبت به گسترش بارش های تابستانه در 7 استان کشور