مطالب مرتبط:
آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین حسینی در سیستان و بلوچستان
آغاز فروش ارز اربعین از امروز در هفت بانک عامل
فروش ارز اربعین آغاز شد
آغاز فروش ارز اربعین از امروز 8 مرداد 1403
پیش فروش بلیط های اربعین آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 08:352024-07-30اقتصادي

آغاز پیش فروش بلیت های اربعین از مبدا فارس


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: پیش فروش بلیت های اربعین از مبدأ استان فارس به مرز شلمچه از امروز 9 مرداد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محسن عمادی افزود: نرخ بلیت اربعین امسال از مبدأ شیراز به مقصد پایانه مرزی شلمچه با اتوبوس وی آی پی یک میلیون 100 هزار تومان، اتوبوس 32 نفره کلاسیک 859 هزار تومان و اتوبوس جفت صندلی 625 هزار تومان است که از امروز 9 مرداد علاوه بر شرکت های مسافربری مرکز استان به صورت پیش فروش اینترنتی و غیرحضوری فروخته می شود.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای پیش فروش بلیتهای اتوبوس برای ایام اربعین از مبدأ فارس به مرز شلمچه، با توجه به افزایش میزان تقاضا، در دستور کار قرار دارد و در صورتی که ظرفیت هر مقصد تکمیل شد، زائران می توانند در لیست انتظار اتوبوس ثبت نام کنند تا براساس اولویت و تعداد سرویس فوق العاده ای که در آن مسیر راه اندازی می شود، بلیت مقصد خود را تهیه کنند.

عمادی با بیان اینکه در ایام قبل و بعد از اربعین هم گشت های راهداری فارس در مسیرهای منتهی به استان خوزستان فعال هستند، اظهار کرد: همه کاربران جاده ای می توانند با سامانه تلفنی 141 آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را ثبت کنند تا توسط راهدا


برچسب ها: اتوبوس - پیش فروش - فروش بلیت - اربعین - فارس - خبرگزاری صدا و سیما - مرز شلمچه
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش فروش بلیت های اربعین از مبدا فارس

آغاز پیش فروش بلیت های اربعین از مبدا فارس