مطالب مرتبط:
ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران درخدمت سفر اربعین
آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی
امسال پیش بینی می شود سفرهای اربعین با ناوگان عمومی افزایش پیدا کند
شرط بهره مندی زائران اربعین از خدمات بیمه ای و ارزی چیست؟
اطلاعیه جدید برای زائران اربعین حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 14:502024-07-31اجتماعي

بهره گیری از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران برای زائران اربعین


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران اربعین بهره گیری شده است.

- ایسنا/مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران اربعین بهره گیری شده است.

مصطفی قدمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران درخصوص آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین حسینی اظهار کرد: به منظور هم اندیشی و هماهنگی لازم اعزام زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) جلسات متعددی با حضور مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری، فرمانداری ها، پلیس راهور، پلیس راه، شرکت پخش فرآورده های نفتی، راه آهن، هواپیمایی و سایر دستگاه های ذی ربط و انجمن های صنفی زیر پوشش و شرکت های بین المللی در محل اداره کل برگزار شد.

وی یادآور شد: با توجه به تجربیات سال های گذشته و با برنامه ریزی مناسب باید ایمنی سفر را افزایش دهیم تا کوچک ترین مشکل برای زائران به وجود نیاید.

قدمی یادآور شد: انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر مازندران برای نقل و انتقال زائران حرم ابا عبدالله الحسین در اربعین حسینی با تمام امکانات و تجهیزات اعلام آ


برچسب ها: حمل و نقل - زائران اربعین - ناوگان حمل و نقل عمومی - مازندران - اداره کل راهداری - معاون حمل و نقل - حمل و نقل عمومی
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران برای زائران اربعین

بهره گیری از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران برای زائران اربعین