مطالب مرتبط:
جشنواره نفت گاز و پتروشیمی خلیج فارس برگزار می شود
مراسم اختتامیه سه جشنواره رسانه ای در زنجان برگزار می شود
رزمایش رسانه ای ثارالله کانون بسیج رسانه سپاه آبادان برگزار می شود
جشنواره ملی اعطای «نشان نیکوکاری» برگزار می شود
شفاف سازی ابطال مصوبه نرخ گاز خوراک صنایع به سامانه کدال رسید!/ کدام صنایع بیشترین بهره را می برند؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:202024-07-24اقتصادي

جشنواره رسانه ای صنایع نفت و گاز برگزار می شود


فراخوان جشنواره رسانه ای پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با تمرکز بر نقش پارک های علم و فناوری و مراکز تولید علم و دانش در توسعه صنایع نفت، - فراخوان جشنواره رسانه ای پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با تمرکز بر نقش پارک های علم و فناوری و مراکز تولید علم و دانش در توسعه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نقش نمایشگاه ها در جهش تولید، توسعه واحدهای فناور و دانش بنیان و مردمی سازی اقتصاد اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمان دشتی، رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس در این زمینه گفت: این جشنواره با محوریت موضوعاتی از جمله حمایت متقابل صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت های دانش بنیان، نقش این صنایع در حفظ محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی صنایع، و اقدامات آنها در راستای تحقق شعار سال و مردمی سازی اقتصاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نقش نمایشگاه های حوزه نفت و گاز در جهش تولید، توسعه شرکت های دانش بنیان و مردمی سازی اقتصاد از دیگر موضوعات مهم این جشنواره است، ادامه داد: قالب های جشنواره شامل موارد نوشتاری نظیر خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، سرمقاله و یادداشت و نیز چندرسانه ای مانند اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی است.


برچسب ها: پارک علم و فناوری خلیج فارس - علم و فناوری - پارک علم و فناوری - پارک های علم و فناوری - صنایع نفت - صنایع - فناوری
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای صنایع نفت و گاز برگزار می شود

جشنواره رسانه ای صنایع نفت و گاز برگزار می شود