مطالب مرتبط:
دولت سیزدهم در ماه های پایانی عمر خود فقط گرانی و تورم ایجاد کرد
تشریح دستاورد های اقتصادی دولت سیزدهم در هرمزگان
جهش تولید واگن و لکوموتیو باری در دولت سیزدهم
ابتکار دولت سیزدهم برای تهاتر نفت در طرح های ریلی به ثمر نشست
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مفتخریم فیلمخانه ملی در دولت سیزدهم به ثمر نشسته است/ ارجمند: فیلمخانه ملی ایران حرم مقدس سینماگران است/ دهکردی: امروز روز مهمی برای تاریخ سینمای ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 16:402024-07-26سياسي

خط قرمز دولت سیزدهم در ماه های نخست فعالیت چه بود؟


شهید رییسی در ماه های نخست فعالیت دولت خط قرمز گذاشته بود که کسی سخنان منفی از شرایط کشور نگوید و تکلیف دولت خود می دانست که حلشان کند.

- سخنگوی دولت گفت: شهید رییسی در ماه های نخست فعالیت دولت خط قرمز گذاشته بود که کسی سخنان منفی از شرایط کشور نگوید و تکلیف دولت خود می دانست که حلشان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در هیات دانشجویی مسجد دانشگاه تهران با توضیح شرایط تحویل شده به دولت سیزدهم، گفت: تورم پیش نگر 103 درصدی و بیش از 700 کشته کرونایی در روز و کمبود واکسن از مواردی بود که شهید رییسی در آن شرایط و با علم کامل به اوضاع نامساعد کشور، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد تا اوضاع را سامان بدهد.

امروز برخی می گویند چرا همان زمان تحویل دولت از این شرایط بحرانی نمی گفتید و مدارک و مستندات آن را منتشر نمی کردید؟ اوضاع کشور در آن دوره مانند بیماری بود که اگر خبر بد به او می رسید، حالش بدتر می شد.

وی افزود: شهید رییسی به همین دلیل در ماه های نخست فعالیت این دولت خط قرمز گذاشته بود که کسی نباید سخنان منفی از شرایط کشور بگوید؛ زیرا این ها مسائل مردم نیست و تکالیف ماست که خودمان باید حلش کنیم.

امروز آن شرایط بحرانی مدیریت شده و تورمی که پیش بینی می شد سه رقمی شود، در تیرماه امسال به 32 درصد رسیده و تورم پیش نگر نیز 25 درصد است.


برچسب ها: دولت - شرایط - دولت سیزدهم - انتخابات ریاست جمهوری - خط قرمز - فعالیت - مسجد دانشگاه تهران
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز دولت سیزدهم در ماه های نخست فعالیت چه بود؟

خط قرمز دولت سیزدهم در ماه های نخست فعالیت چه بود؟