مطالب مرتبط:
امیرسرتیپ آشتیانی به دیدار مسعود پزشکیان رفت
شوخی قالیباف در مجلس با مسعود پزشکیان
پیرحسین کولیوند با مسعود پزشکیان دیدار کرد
شوخی قالیباف در مجلس با مسعود پزشکیان
خواسته جالب رضا کیانیان از مسعود پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 11:252024-07-22سياسي

درباره هیأت رفتن مسعود پزشکیان


رییس جمهور منتخب این روزها بیشتر از آنکه با سیاستمداران نشست و برخاست داشته باشد، به هیات های مذهبی می رود و با مداحان معاشرت می کند که به طور سنتی پایگاه مخالفان گروه های اصلاح طلب به شمار می روند.

- کار دشوار پزشکیانبرخی معتقدند این رفتار پزشکیان سیاسی است و برای اینکه چند صباحی بیشتر در مسند بماند، در حال تنظیم رابطه با مخالفان است.

برخی منشأ این رفت وآمدها را به عقاید مذهبی ایشان نسبت می دهند و برخی هم معتقدند پزشکیان اگرچه از طبقه متوسط رای گرفته، اما ترجیحش این است که با قشر مذهبی جامعه ارتباط بیشتری داشته باشد.

همه اینها به جای خود اما به نظر می رسد یک احتمال قوی تر هم وجود دارد؛ اینکه امیدمان به این باشد که پزشکیان تغییراتی گسترده مد نظر دارد که این تغییرات می تواند برای او و دولت چهاردهم بسیار پرهزینه باشد که از این جهت، جلب دوستی و حمایت مخالفان قدرتمند، سیاست درستی به شمار می رود.

اما ضرورت گفت وگو با مخالفان در چیست و چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت؟ مسعود پزشکیان در انتخابات اخیر وعده مشخصی نداد؛ اما از موضع گیری هایی که درباره برخی مسائل نشان داد، می توان حدس زد که چهار یا پنج ماموریت اصلی برای خود تعریف کرده است.


برچسب ها: پزشکیان - مخالفان - مذهبی - رییس جمهور منتخب - تغییرات - هیات های مذهبی - مسعود پزشکیان
آخرین اخبار سرویس:

درباره هیأت رفتن مسعود پزشکیان

درباره هیأت رفتن مسعود پزشکیان