مطالب مرتبط:
پرداخت مطالبات طرح شیر مدارس به کارخانه های لبنی کردستان
نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای اجرا ابلاغ شد
طرح پایش بیماری مشمشه در اسب های باشگاه های اشکذر اجرا می شود
طرح روستای باسواد در آذربایجان غربی اجرا می شود
طرح نظارتی ویژه اربعین در قم اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 08:352024-08-11اجتماعي

طرح آموزش یک مهارت در مدارس استثنایی کردستان اجرا می شود


سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از آغاز اجرایی طرح آموزش یک مهارت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استان از تابستان جاری خبر داد.

- سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از آغاز اجرایی طرح آموزش یک مهارت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استان از تابستان جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طالب محمدی صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با مهم برشمردن ارتقای دانش های مهارتی روزآمد و تنوع بخشی به شیوه های مهارت افزایی کارآمد برای ورود دانش آموزان با نیازهای ویژه به عرصه شغلی و بازار کار، اظهار کرد: در راستای عملیاتی نمودن راهکار 6-1 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرای طرح آموزش یک مهارت در مدارس استثنایی دوره اول متوسطه پیش حرفه ای از تابستان جاری آغاز می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: این طرح با اهداف توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان، کسب شایستگی ها، توانمند سازی و ارتقای سطح خودباوری اجرا می شود.

محمدی اضافه کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور سفال گری، سوزن دوزی سنتی، مستند سازی، طراحی دوخت، جست وجوی اطلاعات، کسب و کار، کار با چوب، خوراک، صن


برچسب ها: رییس آموزش و پرورش استثنایی - دانش آموزان با نیازهای ویژه - آموزش و پرورش استثنایی - رییس آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - استثنایی - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

طرح آموزش یک مهارت در مدارس استثنایی کردستان اجرا می شود

طرح آموزش یک مهارت در مدارس استثنایی کردستان اجرا می شود