مطالب مرتبط:
کشف محموله 482 میلیارد ریالی شکر قاچاق درچهارمحال وبختیاری
جلوی قاچاق گیاهان دارویی منحصر به فرد کشور گرفته می شود
جلوی قاچاق گیاهان دارویی منحصر به فرد کشور گرفته می شود
کشف 48 میلیارد تومان شکر قاچاق در چهارمحال و بختیاری
کشف 7500 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی/ خودورهای حامل توقیف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 13:502024-08-08حوادث

کشف 173 خودروی لوکس قاچاق در کشور


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام چندین باند قاچاق خودروهای لوکس در نقاط مختلف کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با قاچاق خودروهای لوکس و اجرای طرح های مختلف پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله جدی با این موضوع در سطح کشور ، گفت: در سال جاری تعداد 173 دستگاه خودروی لوکس قاچاق در استان های مختلف از جمله استان های گلستان، زنجان هرمزگان، بوشهر، آذربایجان غربی کشف شد.

رحیمی با اشاره به اینکه قاچاق خودروهای لوکس زمینه بسیاری دیگر از جرایم ومفاسد اقتصادی را از جمله جعل و کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور فراهم می سازد که این مهم ضرورت برخورد و مقابله با این گونه جرایم را ایجاب می کند، افزود: در این خصوص تاکنون 120 نفر متهم دستگیر و شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه در پی کسب اخبار و اطلاعاتی در خصوص نگهداری غیر قانونی چند دستگاه خودروی شاسی بلند در یک مجتمع تجاری در شمال شهر تهران موضوع در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در بررسی های صورت گرفته تعداد 24 دستگاه خودروی شاسی بلند بدون پلاک شاسی در طبقه منفی سه و چهار این مجتمع تجاری کشف و توقیف شد.

رحیمی با اشاره به اینکه متهم اصلی این پرونده دستگیر شد، گفت: ارزش خودروهای کشف شده بیش ازدو هزار میلیارد تومان برآورد می شود.


برچسب ها: خودروهای لوکس - پلیس امنیت اقتصادی - اقتصادی - امنیت اقتصادی - قاچاق - اخلال در نظام اقتصادی کشور - رییس پلیس امنیت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 173 خودروی لوکس قاچاق در کشور

کشف 173 خودروی لوکس قاچاق در کشور