مطالب مرتبط:
پتروشیمی شازند از هیچ ورزشکار غیربومی حمایت مالی نکرده است
نامه انتقادی معاون استاندار مرکزی به مدیرعامل پتروشیمی شازند
هزینه ورزشی پتروشیمی شازند درخارج از استان مرکزی بی اساس و کذب است
مرگبار ترین قرعه تاریخ استقلال؛ 6 هفته پایانی جهنمی برای نکونام | برنامه کامل استقلال در لیگ بیست و چهارم را ببینید | استقلال ممکن است اینجا جام را از دست بدهد
هوای اراک، ساوه و شازند در وضعیت ناسالم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 09:352024-07-24ورزشي

پتروشیمی شازند گزارش مالی اسپانسری بدهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در نامه‎ای تأکید کرد: هر نوع اسپانسری از هر تیم ورزشی باید منحصر به استان و به خصوص شهرستان شازند باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نامه ای انتقادی را در خصوص مسائل ورزشی به مدیرعامل پتروشیمی شازند ارسال کرد.

بهنام نظری در این نامه آورده است: تصاویری در فضای مجازی رؤیت شد که امیدوارم واقعی نباشد، اصل پرداختن به ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی بسیار خوب است، اما اگر به چاشنی پهلوانی آمیخته نشود یقینا با معیار های اسلامی و ایرانی ما که الهام گرفته از امام علی(ع) است و تا امروز پوریای ولی ها، تختی ها و سلیمانی ها را پرورش داده سنخیت خوبی نخواهد داشت.

معاون استاندار مرکزی در بخش دیگری از این نامه تصریح کرد: امروزه ورزش در عرصه قهرمانی هم تشنه پهلوان پروری و ترویج روحیه پهلوانی است و در عصر صنعت که ورزش را ممزوج با علم به یک منظومه مترقی در روابط بین الملل تبدیل کرده، اگر صنایع به دنبال تبلیغ هستند راهی بهتر از تعمیم و توسعه ورزش نیست.

در این نامه اضافه شده است: حال آنکه صنعت مادر تخصصی و مهمی، چون پتروشیمی در منطقه محروم شازند، شهرستانی با مردمان پرتلاش و ولایتمدار و البته کم توقع بعد از سال ها ثمره آن به بار نشسته، انتظار بیهو


برچسب ها: پتروشیمی شازند - استاندار - استان - استانداری - پهلوان - پتروشیمی - ورزش
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی شازند گزارش مالی اسپانسری بدهد

پتروشیمی شازند گزارش مالی اسپانسری بدهد