مطالب مرتبط:
توقیف 41 خودرو شوتی در خراسان جنوبی
اعمال قانون 1473 خودروی حادثه ساز در مشهد | 40 خودرو متخلف توقیف شدند (6 مرداد  1403)
وجود 7 معدن طلا در خراسان جنوبی
224 هزار مشترک گاز خراسان جنوبی پاداش خوش مصرفی گرفتند
برگزاری آموزش های صنایع دستی برای 160 هنر آموز خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 15:002024-07-27حوادث

توقیف 41 خودرو شوتی در خراسان جنوبی


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در شبانه روز گذشته 41 دستگاه خودرو شوتی و 5 دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق را در این استان متوقف کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در شبانه روز گذشته 41 دستگاه خودرو شوتی و 5 دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق را در این استان متوقف کردند.

سرهنگ یدالله دهقان روز شنبه 6 مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح برخورد و مقابله با قاچاقچیان سوخت با اولویت خودروهای شوتی به مدت 24 ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای استان به 41 دستگاه خودرو شوتی و پنج دستگاه خودرو سنگین مشکوک شدند که آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، 61 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی به ارزش 32 میلیارد ریال کشف کردند و متهمان نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - خراسان جنوبی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - امنیت اقتصادی - دستگاه - خودرو
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 41 خودرو شوتی در خراسان جنوبی

توقیف 41 خودرو شوتی در خراسان جنوبی